1401-09-21 12:49
430
0
82589
رئیس بسیج رسانه گلستان خبر داد؛

تمدید جشنواره ابوذر گلستان تا پایان آذر/ اختتامیه هفته دوم دی است  

رئیس بسیج رسانه گلستان با اشاره به استقبال فعالان رسانه و فضای مجازی از هشتمین جشنواره ابوذر گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان آذر تمدید شده است

محمدمهدی تجری در گفتگو با گلستان ما پیرامون جزئیان هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان ‏اظهارکرد: با توجه به استقبال خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا پایان آذر تمدید شده است.

وی با اشاره به محورهای 12 گانه هشتمین جشنواره ابوذر افزود: تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، تقریب، موانع و راهکار جزو محورهای جشنواره است.

رئیس بسیج رسانه گلستان، زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را هفته دوم دی اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند در قالب‌های جشنواره اعم از گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند، پادکست شرکت کنند.

تجری از فعالان عرصه رسانه که در جنگ نابرابر رسانه‌ای در مقابل تحریف واقعیت ها، دروغ، سیاه‌نمایی و کتمان دستاوردهای امیدآفرین انقلاب توسط دشمن به جهاد تبیین می‌پردازند قدردانی کرد.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه با بینش و زمان شناسی، هوشمندانه و با قدرت در خط مقدم مبارزه با نظام سلطه به عنوان افسران جنگ نرم به تبیین‌گری و مقابله با جنگ شناختی می‌پردازند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.