1401-08-19 10:18
330
0
82226
با افتتاح 500 پنل خورشیدی در گلستان؛

مددجویان کمیته امداد صاحب درآمد پایدار می‌شوند

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان بهره‌برداری فاز نخست 500 پنل خورشیدی در استان را گامی ارزشمند دانست و گفت: از این طریق مددجویان کمیته امداد صاحب درآمد پایدار می‌شوند.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی با اشاره به اینکه اجرای طرح تولید برق خورشیدی و فروش آن توسط مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) اظهار کرد: این طرح باعث شده تا مددجویان زیرپوشش این نهاد صاحب درآمد پایدار شوند.

وی با اجرای طرح نیروگاههای ۵ کیلو واتی در قالب پنل های خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت و همچنین ۵ دهک اول جامعه افزود: مبلغ  ۱۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه  بانکی و مبلغ ۱۵میلیون تومان توسط کمیته امداد و مبلغ ۱۰ میلیون تومان نیز با مشارکت خیرین بصورت بلاعوض  برای اجرای این طرح پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه استفاده از پنل‌های خورشیدی ، خودکفایی در تولید برق را به دنبال دارد، افزود: این طرح یک تفاهم نامه ۴ جانبه بین کمیته امداد امام خمینی(ره) ، شرکت توزیع برق ،  بانک و مددجو است و برهمین  اساس ، برق تولیدی این نیروگاه‌ها به صورت تضمینی  به مدت ۲۰ سال خریداری می‌شود و از محل درآمد نیروگاه‌های خانگی، مددجوی کمیته امداد به درآمدزایی می‌رسد.

فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد منجر به تحول اقتصادی مددجویان شده است

استاندار گلستان نیز با اشاره به اینکه امروز کمیته امداد به عنوان یک شبکه توانمند منشا اثرات مفید در کشور است، گفت: اینگونه فعالیت ها سبب توانمندسازی اقتصاد روستا محور در راستای رفع تبعیض و مغفول نشدن از محرومان است.

علی محمد زنگانه افزود: در این مدل، مسئولیت اجتماعی از سوی موسسه خیریه امید صباح ایفا شده که سبب تولید ثروت و شغل می‌شود.

وی همچنین فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد را تحول بزرگی برای اقتصاد و معیشت خانواده‌های مددجو دانست و افزود: این ایجاد اشتغال، هویت و عزت نفس، نگه‌ داشتن جمعیت در روستاها و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی را به همراه آورده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.