1401-08-15 12:19
947
0
82151
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص):

تلاش قرارگاه خاتم انبیاء برای برداشت موانع توسعه گلستان/ سدنرماب با جدیت در گلستان پیگیری شود

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: : امید داریم در رفع نیازهای استان بتوانیم اقدامات را توسعه دهیم و هرچه زودتر گلوگاههای که در استان مانع توسعه است را برطرف کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ سیدحسین هوش السادات ظهر امروز در جلسه قرارگاه خاتم انبیاء با مسئولان استانی گلستان در خصوص آخرین روند پروژه های استان گلستان اظهار کرد: موضوع سد نرماب کار بزرگی در استان است که صورت گرفته و تمام تلاش خود را برای اینکه بتوانیم هرچه زودتر این سد به مرحله آبگیری برسد انجام می دهیم.

 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه داد: امیدواریم کف تراشی مخزن سد هرچه زودتر انجام شود و بتوانیم از سرمایه گذاری که در استان صورت گرفته صیانت کنیم و با آبگیری مخزن سد و اتمام دیگر اقدامات استان بتواند تنش های پیشروی آبی را آسان تر پشت سر بگذارد، نرماب پروژه مهمی است و امید دارم در استان به جد پیگیری شود.

هوش السادات ابراز داشت:اخیرا تفاهم‌نامه با وزارت کشاورزی منعقد کردیم تا بتوانیم زهکشی را در سه استان شمالی کشور توسعه دهیم و منابع آن نیز مشخص شده است و امید داریم بتوانیم با این پروژه کشاورزی را در این منطقه رونق ببخشیم.

وی افزود: در خصوص جمع آوری فاضلاب قرارگاه تجربیات خوبی دارد و در فاضلاب شهر اهواز به دلیل بالا بودن آب سطحی و شرایط زمین قرارگاه توانست پس از سفر رئیس جمهور و دستورات آیت الله رئیسی به خوبی عمل کند و در آن زمان بندی که رئیس جمهور بیان کردند اقدام کنیم و در این پروژه روش‌های جدیدی برای حفاری زیرزمینی و غیره استفاده شده که می توانیم آن را در شهرهای شمالی نیز بکار گیریم.

این مقام مسئول به پارک هزارپیچ گرگان اشاره کرد و گفت: امید داریم با تامین منابع بتوانیم این پروژه را هرچه زودتر به اتمام برسانیم.

هوش السادات افزود: در حوزه خلیج گرگان قرارگاه وارد میدان شده ابتدا باید کار لجستیک و جابه جایی دستگاه ها را انجام می دادیم که این مسائل زمان‌بر بود و با انتقال دستگاه کار سرعت خوبی پیدا کرده است و امید داریم این کار هر چه زودتر به اتمام برسد و رضایتمندی مردم حاصل شود.

وی تاکید کرد:  امید داریم در استان بتوانیم خدمات بیشتری را برای مردم عزیز داشته باشیم و در کنار بخش های دیگر بتوانیم در سازندگی استان ایفای نقش داشته باشیم و در رفع نیازهای استان بتوانیم اقدامات را توسعه دهیم و هرچه زودتر گلوگاههای که در استان مانع توسعه است را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.