1401-08-10 12:34
624
0
82065
فریاد استکبارستیزی رساتر شد؛

«رفیق شهید» قهرمان زندگی دانش‌آموزان گلستانی/ سنگر «تعلیم و تربیت» با شهادت عجین است

دنیای کودکانه دانش‌آموزان ابتدایی گلستان در سنگر تعلیم و تربیت چه ساده و زیباست، وقتی بی‌تکلم می‌گوید خدا دست دشمنان را بشکند که در حادثه تروریستی شیراز حتی به هم سن و سالان ما هم رحم نکردند، اما خوشحالم از اینکه حالا رفیق شهید دارم.

به گزارش گلستان ما، این روزها دشمن بیشتر از همیشه برای نفوذ به قلب نسل جوان و نوجوان نقشه کشیده است تا آنها را با شعارهای سخیف، واهی و توخالی به بیراهه بکشاند اما کورخوانده؛ سنگرهای تعلیم و تربیت با ارزش‌های دینی و اسلامی فتح شده و جایی برای فرهنگ بیگانه ندارد، شاید گاهی ترکش توحش زهرآگین دشمن به قلوب پاک این نسل آثار مخربی هم بر جای بگذارد اما این قلبها با بذر ایمان آمیخته شده و با فرهنگ ایثار و شهادت عجین است.

در این میان رسالت مربیان و مدیران مدارس همچنان سخت است، نباید در برابر هجمه دشمن کم‌کاری کنند، شاید همه ما در مناسبت‌ها بارها این سخن را تکرار کردیم که معلمی شغل انبیاءست این روزها بیش از هر زمانی اهمیت این مسئله را درک می‌کنیم، واقعا چقدر معلمان و مسئولین آموزشی توانستند واقعیت‌های انقلاب و اسلام را به دانش‌آموزان خود انتقال دهند؟

آن زمان که در مجلس و دولت‌های ما کمترین بودجه به آموزش و پرورش اختصاص یافت تمرکز و سرمایه گذاری دشمن بیشتر بر روی آموزش و پرورش شکل گرفت.

این کم کاری ها امروز زحمت دلسوزان را بیشتر می‌کند، و البته نباید ناامید شد چرا که قلب‌های پاک جوانان آماده پذیرش سخن حق است و گواه این مطلب را در گفتگویی که با دانش‌آموزان انجام دادیم می‌توان یافت.

*دنبال شهیدی بودم که از او الگو بگیرم

دنیای کودکانه دانش‌آموزان ابتدایی گلستان در سنگر تعلیم و تربیت چه ساده و زیباست، وقتی بی‌تکلم می‌گوید خدا دست دشمنان را بشکند که در حادثه تروریستی شیراز حتی به هم سن و سالان ما هم رحم نکردند، اما خوشحالم از اینکه حالا رفیق شهید دارم.

زهرا ادامه می‌دهد: فیلم شهادت مردم کشورم در حرم خیلی ناراحت کننده بود، مطمئنم خدا هیچ وقت دشمنان خونخوار را نمی بخشد، آنهایی که حتی به آرشام و آرتین رحم نکردند و پدر و مادرش را به شهادت رساندند.

این دانش آموز دبستانی می‌گوید: شهادت لیاقت می خواهد من هم دوست دارم روزی شهید شوم، آنقدر درس می خوانم تا برای کشورم مفید باشم، میدانم دشمنان دوست ندارند ایران ما قوی باشد، برای همین تا جان در بدن دارم تمام تلاش خودم را خواهم کرد.

حرفهای دوست دانش آموز همکلاسی زهرا هم شنیدنی است، من همیشه دنبال شهیدی بودم که از او الگو بگیرم حالا با شهادت دانش آموزانی که در حرم شاهچراغ به دست دشمن به این مقام رسیدند می توانم مسیر تحصیلی خودم را محکمتر از قبل ادامه بدهم، درس خواندن ما مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

وی ادامه می‌دهد: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر دشمنانی که چشم دیدن ایران عزیزمان را ندارند، خدا همیشه با ماست و دشمن قطعا نابود می شود.

*انتقام خون شهدا را از دشمن خواهیم گرفت

دانش آموز دیگری از دبستان دخترانه موحدی هم از شهادت هموطنانش در حادثه تروریستی شیراز ناراحت است و می‌گوید: ما بچه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، دشمن فکر میکرد اگر او را از ما بگیرد به هدفش می رسد اما میبینیم که همه دانش آموزان و همه مردم ایران عاشق سردار سلیمانی هستند و کشورمان پر از شهید سلیمانی است.

این دختر دانش آموز خطاب به آرتین که خانواده‌اش را در حادثه تروریستی از دست داده بیان می‌کند: نگران نباش، حتما انتقام خون شهدا را از دشمن خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.