1401-08-05 08:44
496
0
82003
عالم اهل سنت گلستان:

شیعه و اهل سنت در یک خانه است/ با جریان آشوب برخورد قاطع شود

یکی از علمای اهل سنت گلستان گفت: برای عبور از این مشکلات باید وحدت داشته باشیم و مردم را به آن توصیه کنیم، اهل سنت و اهل تشییع در یک خانه هستند و باید از خاک وطن حفاظت کنیم.

آخوند قربان دلیجه امروز در واکنش به حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: پشت این ماجرا کشورهای استکباری آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی قرار دارد که در برابر آنها  باید نظامیان ما محکم بایستند.

این عالم اهل سنت گفت: همچنین باید برای مردم توصیف کنیم این شعارهایی که آشوبگران سر می‌دهند خلاف شرع و قانون است‌ و صف خود را مردم از این ماجرا خارج کنند.

آخوند دلیجه گفت: برای امنیت کشور هزاران شهید دادیم و باید جلوی این اتفاقات و آشوب‌ها بایستیم.

وی افزود: دشمنان ان‌شاءالله هیچ غلطی نمی توانند بکنند و باید تلاش کنیم آحاد جامعه وحدت خود را حفظ کنند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه در برابر جریان آشوب باید برخورد قاطع شود، تاکید کرد: توصیه ما این است که نیروهای مسلح در برابر آشوبگران محکم ایستادگی کنند ریشه این آشوب‌ها خارج از کشور است و برخی از عوامل در درون نیز با آنها همراهی می‌کنند.

آخوند دلیجه تاکید کرد: خدا را شاکر هستیم با وجود علمای بزرگ و درایت نماینده ولی فقیه در استان، ما کمترین حاشیه را داریم‌ و زیر سایه وحدت زندگی آرامی و امنی وجود دارد.

وی افزود: برای عبور از این مشکلات باید وحدت داشته باشیم و مردم را به آن توصیه کنیم، اهل سنت و اهل تشییع در یک خانه هستند و باید از آن حفاظت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.