1401-08-04 21:00
410
0
81998
همسر شهید مدافع حرم:

اقدامات تروریستی اتحاد ملت ایران را بیشتر می کند/دست نااهلان باید از انقلاب اسلامی کوتاه شود 

همسر شهید مدافع حرم با تاکید بر اینکه باید با  مسببان حادثه تروریستی و کسانی که میخواهند کشور را ناامن کنند برخورد قاطع شود، گفت: دشمنان بدانند، اقدامات تروریستی اتحاد ملت ایران را بیشتر می کند.

اشرف کشانی امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن محکوم کردن وقایع تروریستی در حرم شاهچراغ که منجر به شهادت زائران و خادمان حرم شد، اظهار کرد: این اقدامات تروریستی باعث شده تا مردم ما بیدارتر و آگاه تر شوند، توطئه های دشمن خنثی خواهد شد.
وی با بیان اینکه مردم خواهان امنیت هستند، افزود: مردم همواره با حضور در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲بهمن، روز قدس و ... با پوشش های مختلف حضور باشکوه دارند و نشان دادند که عاشق انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هستند.
همسر شهید مدافع حرم در واکنش به بانوانی که اهانت به حجاب میکنند ابراز کرد:  اکثر اینها فریب خورده هستند، ما امنیت کشورمان را مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم.
کشانی ادامه داد: مادر شهیدی را میشناسم «شهید اسماعیل محمدی» که ۴۰ سال شب تا صبح خواب ندارد و میگوید که می ترسم بخوابم و پسرم بیاید و پشت در معطل شود، مادر شهید ۴۰ سال اینگونه زندگی میکند و من نمیتوانم هنوز این شرایط را درک کنم.
وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: تروریست هایی که کشور را به آشوب می کشند و ناامنی ایجاد می کنند ایرانی و مسلمان نیستند.
همسر شهید مدافع حرم افزود: شما ببینید داعش در یک روز ۳ هزار زن و دختر مسلمان را برهنه در موصل عراق فروخت اینها واقعیت‌هایی است که فریب خوردگان باید بدانند امنیت اتفاقی نیست.
وی با اشاره به اینکه عده ای در کشور آب به آسیاب دشمن می ریزند، اظهار کرد: یک دانش آموز در مدرسه ایست قلبی میکند سریع بازتاب پیدا میکند اما مامور امنیتی که در آمل شاهرگش بریده می‌شود مگر خانواده ندارد چرا هیچ کسی اعتراضی نکرد، یا مامور انتظامی دیگری به آتش کشیده میشود اما اعتراضی بلند نمی شود، واقعا امنیت کشورمان را مدیون نیروهای نظامی هستیم.
همسر شهید مدافع حرم ادامه داد: کسانی که شعار زن، زندگی و آزادی سر می دهند انتهای آزادی را در چه می بینند کسانی که روسری از سر برداشته و سگ در آغوش میگیرند باید بدانند در سایه امنیتی که دارند این کارها را می کنند
وی بیان کرد: فریب خوردگان بدانند سنگ چه کسانی را به سینه می زنند دشمن هیچ گاه دلش برای مردم ایران نمی سوزد و به کسی رحم نمی کنند، این روزها در هر شهری شهید می دهیم و مردم آگاه تر می شوند.
همسر شهید مدافع حرم گفت: آنهایی که در کوچه و خیابان شعارنویسی می کنند کاری از پیش نخواهند برد، اینجا حکومت امام زمان (عج) است این حکومت زوال ناپذیر است.
همسر شهید مدافع حرم با تاکید بر اینکه باید با  مسببان حادثه تروریستی و کسانی که میخواهند کشور را ناامن کنند برخورد قاطع شود، گفت: دشمنان بدانند، اقدامات تروریستی اتحاد ملت ایران را بیشتر می کند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.