1401-07-30 19:15
1183
0
81951
در نود و هشتمین جلسه صحن علنی شورای شهر گرگان انجام شد؛

تجلیل شورائیان گرگان از ‌‌"محمدحسام مظفری" قهرمان نوجوان دوومیدانی آسیا/ احساس شعف و شادمانی از تکثیر غرور ملی 

محمدحسام مظفری نوجوان 17 ساله گلستانی که در مسابقات دوومیدانی آسیا توانست مدال طلا را به دست آورد امروز در صحن شورای اسلامی شهر گرگان مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، شورای اسلامی شهر گرگان عصر امروز در صحن علنی موضوعات مختلف شهری و مطالبات مردمی را به شور و مشورت گذاشت، یکی از رئوس این جلسه تجلیل از محمدحسام مظفری نوجوان افتخارآفرین دوومیدانی با کسب مدال طلای آسیایی 2020 در کویت بود این ورزشکار گلستانی توانست با رکوردشکنی در این ورزش پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآورد و مایه افتخار ایران و مردم ورزش دوست گلستان شود.

گرزین:محمد حسام مظفری پدیده نوظهور ورزشی است
ناصر گرزین رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تبریک قهرمانی این نوجوان ورزشکار گلستانی در مسابقات آسیایی دوومیدانی گفت: محمد حسام مظفری پدیده نوظهور ورزشی از گلستان است که در جریان چهارمین رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا توانست مدال طلا را از آن خود کند و این افتخار را برای همه گرگانی‌ها به ارمغان آورد.
وی با بیان اینکه مدال آوری ورزشکاران ارزشمند و غرورآفرین است، افزود: کسب این مدال باارزش بار دیگر نام ایران و گرگان را در جهان پرآوازه کرد و پرچم پرافتخار کشورمان در دنیا به اهتزاز درآمد.

حسینی: بانک اطلاعاتی قهرمانان ورزشی برای حمایت احصاء شود
سیدمیثم حسینی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز با تبریک این افتخار ورزشی گفت: نوجوانی مانند محمد حسام مظفری افتخار کشور است که با برافراشته کردن پرچم ایران باعث افتخار شد.
وی مردم ما ورزش دوست هستند و ورزشکاران را دوست دارند، افزود: موفقیت در هر عرصه ای ارزشمند است به ویژه آنکه نام ایران در دنیا بدرخشد همه ما از کسب این پیروزی شادمان شدیم و احساس غرور کردیم.
حسینی بیان کرد: وقتی ورزشکار روی سکو  می‌ایستد و سرود پرافتخار ایران نواخته می‌شود احساس بزرگی و غرور می‌کنیم و خوشحال هستیم که یک نماینده از کشورمان و از این استان شمالی نام ایران را در کشور دیگری به اهتزاز درآورد.
وی با اشاره به اینکه قهرمانان آسیایی، جهانی، المپیک و پاراالمپیک باید احصاء شوند، گفت: با توجه به ظرفیت‌های زیادی که در بخش ورزش وجود دارد باید از این عزیزان حمایت کنیم.

آقاملایی: حمایت از ورزشکاران انگیزه افتخارآفرینی آنها را تقویت می کند 
آقا ملایی عضو دیگر شورا بر لزوم تدوین شیوه‌نامه‌ای در راستای حمایت از قهرمانان ورزشی تاکید و بیان کرد: باید برای قهرمانان ورزشکار ایجاد انگیزه کنیم تا این عزیزان تقویت شوند.
وی افزود:حمایت از ورزشکاران باعث می شود  در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک مدال‌های رنگارنگ برای کشورمان کسب کنند.
این عضو شورا ادامه داد: از قهرمانان ملی حمایت کنیم تا در سطح ملی و جهانی بدرخشند و این حمایت‌ها می‌تواند در مسیری که انتخاب کرده‌اند موثر باشد. 

پایین محلی: نباید در تدوین شیوه‌نامه‌های حمایتی از ورزش و ورزشکاران تعویق و تاخیر ایجاد کنیم
صفرعلی پایین محلی از دیگر شورائیان گرگان نیز در این جلسه گفت: این نوجوان گرگانی افتخار بزرگی نصیب کشور کرده‌است همه ما از این پیروزی افتخارآفرین لذت بردیم.
وی افزود: یکی از برنامه‌های شورا حمایت از نخبگان ورزشی است اما اگر از ورزشکاران حمایت نکنیم دیر یا زود با حمایت از کشورهای همسایه از ما دور می‌شوند.
پایین محلی تاکید کرد: نباید در تدوین شیوه‌نامه‌های حمایتی از ورزش و ورزشکاران تعویق و تاخیر ایجاد کنیم، زمان‌بر شدن این مهم به ورزش آسیب وارد می‌کند، باید رویه‌های حمایتی مورد اصلاح قرار بگیرند. 

مهری: قهرمانی تکلیف شما را سنگین می‌کند/در کنار ورزش از درس خواندن غافل نشوید

عیسی مهری از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با تبریک این پیروزی بزرگ به مدال آور دوومیدانی گفت: این شروع قهرمانی تکلیف شما را سنگین می‌کند، حفظ قهرمانی خیلی مهم است در سطح آسیایی و جهانی و المپیک تکلیف سختی دارید.
وی یک توصیه به هم‌سن و سالان این ورزشکار  هم داشت و افزود: در کنار ورزش، درس‌خواندن را فراموش نکنید کسانی که ورزشکار هستند روح بلندی دارند و خوب است در همه عرصه‌ها خوش بدرخشند و افتخارآفرینی کنند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.