1401-07-27 08:15
781
0
81902
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان:

خسارت بارش‌های گلستان هنوز جمع بندی نشده است/ از ریزش جاده و کوه تا آسیب به واحدهای مسکونی

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: تا آخر وقت امروز میزان خسارت‌های ناشی از بارندگی به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

نعمت‌الله حاجی‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: بارندگی که عصر و شامگاه گذشته در استان بدون خسارت نبود اما رحمت الهی به موقع و به جا بود که خسارت در مقابل پیامدهای مثبت آن قابل مقایسه نیست.

وی افزود: شدت خسارت بارش ها آنقدر کم بود که از لحاظ تعارف اداره کل مدیریت بحران اصلا بحران تلقی نمی شود در کنار این مسائل آبگرفتگی معابر، آسیب به چند واحد مسکونی، انسداد جاده در مسیرهای اصلی، ریزش جاده، ریزش کوه اتفاق افتاد که با ورود دستگاه‌های متولی رفع انسداد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان بیان کرد: تا صبح امروز درگیر پاسخ به حوادث و بحران بودیم میزان خسارت های ناشی از بارندگی در حوزه های مختلف توسط همکاران در حال بررسی میدانی و ارزیابی است    

حاجی‌زاده گفت: پس از تکمیل جدول گزارش خسارت و ارسال به ستاد مدیریت بحران تا آخر وقت امروز میزان خسارت های به وقوع پیوسته به مردم اطلاع رسانی می شود.

وی با اشاره به اینکه خسارت بارش های گلستان هنوز جمع بندی نشده است، ادامه داد: در جاده مواصلاتی اصلی بعد از حد فاصل گرگان به کردکوی شدت بارش و ورودی آب به شکلی بود که باعث انسداد جاده اصلی شد چند ساعتی با این مشکل مواجه بودیم که با تلاش نیروهای امدادی مسئله حل شد و تردد در حال حاضر روان است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان افزود: بر اساس آخرین گزارشی که دیشب از هواشناسی استان دریافت کردم بیشترین بارش در منطقه زیارت گرگان با 70 میلیمتر بارندگی ثبت شد

حاجی‌زاده ابراز کرد: مردم در مواجهه با حوادث اینچنینی به هشدارهای هواشناسی و بحران توجه کنند تا بتوانند از خطر در مرحله نخست دور شوند هدف ما نجات جان مردم و اینکه آنها را از خطر دور نگه داریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.