1401-07-19 10:19
956
0
81818
معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان:

طلوع فتنه اخیر با غروب اخلاق بود

معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان گفت: جریان آشوب و فتنه که شروع شد با غروب اخلاقی خود رو به رو شد و لذا مردم به راحتی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

به گزارش گلستان ما؛ علی اکبر عرفانی  در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان گلستان اظهار کرد: جلسه برنامه ریزی  ۱۳ آبان باید به صورت مستمر برگزار شود تا همپوشانی ظرفیت برای گرامیداشت این ایجاد شود.

معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: دشمن با حرکت‌های اجتماعی توام  با شورش را در دستور کار قرار داده است و در راس فلش خود انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است.

عرفانی افزود: دشمن فضای روانی برای ما ترسیم کرده ولی امسال میدان متفاوت بود و قلب و ذهن ما را نشانه گرفته  است.

وی تاکید کرد: باید در میدان فتنه اخیر که یک فتنه جهانی است با ابزار فکری ورود پیدا کنیم، این فتنه را دشمنان برای مهار انقلاب اسلامی ایجاد کردند.

این مقام مسئول افزود: دشمن اراده کرده بود که یک قطره نفت را صادر نکنیم و امروز هر آنچه می‌توانیم نفت صادر کنیم و اگر نمی‌توانیم به خاطر محدودیت‌های خودمان  است.

عرفانی بیان کرد: جریان آشوب و فتنه که شروع شد با غروب اخلاقی خود رو به رو شد و لذا مردم به راحتی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و عده قلیلی تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند و لذا مقام معظم رهبری می‌فرمایند که به ملت ایران ظلم شده است.

وی گفت: دشمن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که جنگی که در آن قرار داریم به نتیجه نرسد و لذا این تقابل جهانی است.
این مقام مسئول افزود: باید کار بلند مدت را در حوزه فرهنگی در دستور کار قرار دهیم و بتوانیم برنامه ریزی برای راهبرد تبیینی و جهاد تبیین داشته باشیم.

عرفانی تاکید کرد: با توجه به اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در روز جمعه برگزار می‌شود این روز را تنها در جامعه دانش آموزشی و دانشجویی خلاصه نکینم و از ظرفیت تمام اقشار استفاده کنیم.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.