1401-07-17 12:50
831
0
81798
«واعتصموا بحبل الله جميعا» شعار نیست؛

پیوستن دانش‌آموزان گلستانی به پویش «لبیک یا خامنه‌ای»/ شیعه و سنی عاشق امام و انقلاب اسلامی است

دانش‌آموزان گلستانی با پیوستن به پویش «لبیک یا خامنه‌ای» بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند، اعتقاد قلبی مردم اعم از «شیعه و سنی» به ولایت و ارزش‌های اسلامی چیزی نیست که با آشوب‌های دشمن به انزوا کشیده شود.

به گزارش گلستان ما، گلستان به پایتخت اقوام و الگوی وحدت مشهور است، این شهرت یک شعار نبوده و نیست بلکه یک اعتقاد قلبی که از آیات قرآن «واعتصموا بحبل الله جميعا» نشأت گرفته و پیوند اعتقادی مردم اعم از شیعه و سنی را مستحکم کرده است.

مردم در فضای حقیقی و مجازی در ولایتمداری و پایبندی به اصول اسلامی بارها نسخه توطئه‌های دشمنان را درهم پیچیده است و این دشمن را آزار می دهد که سر جای خود ننشیند و برای ملت ایران هر روز نقشه بکشد، دشمن کوته فکر است که هنوز نفهیمده انقلاب اسلامی بعد از 43 سال همچنان بر مواضع دینی و انقلابی که دارد پایبند است و یک قدم عقب‌نشینی نمی‌کند و این را در میانه میدان نه با جمعیت حداقلی بلکه با هیبت حداکثری به تصویر کشیده است.

دانش‌آموزان گلستانی اعم از شیعه و سنی عاشق انقلاب اسلامی است و حالا در سنگر مدرسه ارادت خود را اینگونه به امام امت و ولی امر مسلمین ادا می‌کند که هرگز در تاریخ انقلاب اسلامی نخواهید خواند که سیدعلی خامنه‌ای تنها ماند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.