1401-07-01 15:35
391
0
81649
یک فعال اجتماعی:

رسانه‌های داخلی در پرداختن به روایت اول دست برتر باشند/ برخورد قاطعانه و عبرت‌آموز با آشوبگران شود

یک فعال اجتماعی با اشاره به خلاء رسانه‌ها در روایتگری به موقع در حوادث گفت: رسانه‌های داخلی در پرداختن به روایت اول باید دست برتر باشند.

محمدرضا بهرامی در خصوص آشوب و اغتشاشات اخیر در تهران و وقایع مشابه در برخی دیگر از شهرها پیرامون سناریوی مهسا امینی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: خطاب اول بنده به تیم رسانه در هر دستگاهی است، مبنی بر اینکه با رعایت ملاحظات لازم، نسبت به روایت اول بودن در چنین حوادثی، جهد و جدی وارد شوند؛ که متاسفانه در این رابطه خلا دیده می شود.

وی افزود: فضای مجازی از جمله جاهایی هست که نفودگاه دشمن شده است و توسط دشمن مدیریت می‌شود، اخبار سراسر دروغ به شدت به بدنه جامعه تزریق شده مردم بعضا چون قدرت تجزیه و تحلیل ندارند اخبار ضد انقلاب و ایران‌ستیزان را باور می کنند.

این فعال اجتماعی با اشاره به اینکه امروز در جنگ نرم رسانه ای قرار داریم ، تصریح کرد: چیزی که اکنون وظیفه من و شماست روشنگری است و باید یک عده معدود از فریب خوردگان وطنی را آگاه کنیم.

بهرامی گفت: خطاب دوم به قانونگذاران و شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی و...است که برای چنین رفتارهای هنجارشکنانه شماری از اراذل و اوباش و فریب خوردگانی که اموال عمومی را تخریب و بخاطر تحریک شبکه ایران اینترنشنال و BBC و صدای آمریکا و من و تو، صفحات قرآن مجید و مساجد را به آتش می‌کشند، تدبیر هوشمندانه، بیان روشن و منطق محکم داشته باشند.

وی تاکید کرد: باید در چنین مواقعی، رفتار آگاهانه و مقتدرانه پلیس امنیت اخلاقی و گشت ارشاد و...  در راستای صیانت از امنیت و آرامش ملت برای همگان مشخص باشد.

این فعال اجتماعی گفت: باید قبول کرد که دستگاه‌های مسئول و همه‌ی ما در قبال این هجمه ترکیبی علیه نظام و ارزشها بعضا دچار کم کاری و صراحتا سکوت مارپیچ هستیم.

بهرامی بیان کرد: درحالیکه می طلبد نسبت به شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان و سلبریتی های منحرف در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند، برخورد قاطعانه، عادلانه و عبرت‌آموز صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.