1401-05-31 11:03
552
0
81294

پیش ثبت‌نام بیش از 26 هزار گلستانی در سامانه سماح/ ثبت‌نام 5 هزار نفر برای سفر اربعین قطعی شد

مدیر حج و زیارت گلستان با اشاره به پیش ثبت‌نام بیش از 26 هزار گلستانی در سامانه سماح گفت: از این تعداد فقط ثبت‌نام 5 هزار نفر برای سفر اربعین قطعی شده است.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی میرقاسم‌پور در گفتگو با خبرنگاران نسبت به قطعی کردن ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح تاکید و اظهار کرد: بیش از ۲۶ هزار گلستانی برای شرکت در پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد فقط ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر قطعی شده است.

وی نسبت به ثبت نام و اعزام گروهی به این سفر معنوی تاکید کرد و افزود: حتما زائران اربعین به صورت شبه کاروانی برای رفتن به کربلا اقدام کنند.

میرقاسم پور با اشاره به ساماندهی 200 اتوبوس برای اعزام زائران اربعین استان تصریح کرد: تاکنون ۵۰ نفر از مدیران کاروان‌ها در استان برای همراهی زائران اربعین اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: مدیران کاروان های زیارتی آمادگی دارند برای تهیه اتوبوس، غذای بین راهی و اطلاعات مرزی به زائران اربعین حسینی کمک کنند و سرگروهی آنها را برعهده بگیرند.

این مقام مسئول به زائران اربعین به ویژه زائراولی ها توصیه کرد حتما با یکی از دفاتر خدمات زیارتی در سطح استان گلستان برای رفتن به این سفر اقدام کنند.

میرقاسم پور همچنین از افرادی که قصد عزیمت به این سفر معنوی دارند خواست نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند و گفت: ثبت نام کنندگان حتما باید دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند و اگر ۶ ماه از تزریق دوز آخر واکسیناسیون آنها گذشته، نوبت یادآور بزنند تا یک سفر ایمن و سالم را ان شاءالله داشته باشند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.