1401-05-13 05:37
584
0
81063
از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام شد؛

آخرین رنگ بندی کرونایی در گلستان/ 10 شهر قرمز شدند

دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی همچنین میزان ابتلا، بستری‌شدگان و بهبودیافتگان ناشی از این بیماری را در استان اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در این استان به عدد 10 شهر رسید.

بر اساس جدیدترین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در استان گلستان 10 مورد شد همچنین تعداد سه شهر با وضعیت نارنجی و رامیان تنها شهر زرد استان گلستان است.  

شهرستان‌های گرگان، گمیشان، کردکوی، بندرگز، ترکمن، علی آبادکتول، کلاله، مینودشت، گالیکش و آق قلا در وضعیت قرمز قرار دارند و گنبدکاووس، مراوه تپه و آزادشهر نارنجی و پرخطر اعلام شده است.

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنار تکمیل واکسیناسیون، بهترین و موثرترین راه مقابله با کرونا در هر موجی از بیماری است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان ۳۷۵ نفر از مبتلایان به کرونا در گلستان در بیمارستان‌های این استان بستری هستند از این تعداد ۵۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۲۵ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

مردم از عادی انگاری بیماری خودداری کنند، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند و همچنین افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونا آنها گذشته است حتماً جهت تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.