1401-05-11 09:41
445
0
81033
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا:

«عاشورا» حاصل ایستادگی ولایت در مقابل شیطان بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا با اشاره به اینکه برای نجات اسلام نباید هیچگاه از خیمه ولایت فاصله بگیریم، گفت: حادثه عاشورا حاصل ایستادگی ولایت در مقابل شیطان بود.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی در مراسم عزاداری شهرستان علی آبادکتول اظهار کرد: در صدر اسلام برخی افراد منافقانه ایمان آوردند و چون ایمان قلبی نداشتند، باعث انحراف در مسیر دین و حکومت اسلامی شدند. 

وی افزود:  همه موجودات و جامعه بشری در مسیر هدایت تکوینی که خداوند در آنان نهادینه نموده رشد و نمو طبیعی دارند. و البته انسان به لحاظ داشتن عقل و قدرت تحلیل به قول قرآن کریم متمایز و برتر از موجودات دیگر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گفت: خدا برای هدایت بشر ۱۲۴ هزار پیغمبر فرستاد تا وظیفه هدایت انسان را به عهده بگیرند و انسان را در مسیر معرفت الله قرار دهند.اما نفس سرکش برخی از این انسانها به واسطه شهوات مانع رسیدن به این اهداف می‌شود. 

ایمانی با اشاره به اینکه حادثه عاشورا حاصل ایستادگی ولایت در مقابل شیطان بود، بیان کرد: این تقابل در طول تاریخ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امروز کسانی که در مقابل ولی فقیه می ایستند همان کسانی هستند که باعث انحراف در سیر تکاملی بشریت شدند. لکن دشمن شناسی و ایستادگی در این برهه میتواند کماکان موفقیت برای جبهه اسلام و انقلاب رقم بزند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.