1401-05-07 06:42
427
0
80973
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان مطرح کرد؛

آمادگی اوقاف برای احداث کمپ نگهداری معتادین در گرگان/ اعزام 8 مبلغ به ندامتگاه های گلستان در محرم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: اوقاف و امور خیریه این آمادگی را دارد که از طریق خیرین برای احداث کمپ و مراکز نگهداری معتادین اقدام کند.

حجت‌الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: اگر ستاد مبارزه با مواد مخدر و فرمانداران زمین هایی را بویژه در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس مشخص کنند ما این آمادگی را داریم که از طریق خیرین برای احداث این کمپ و مراکز نگهداری برای معتادین فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: غرفه مرحوم اسد بیگی در خیابان شالیکوبی است که هماهنگ کردیم که سرمایه گذار با انجمن حمایت از زندانیان بیاید و مجتمعی ایجاد شود که زندانیان از فواید این مجتمع بهره مند شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با گلایه از بداخلاقی‌هایی که در این طرح صورت گرفت، ابراز کرد: متاسفانه برخی از رسانه‌ها اقدام به تخریب اوقاف کردند ولی ما از میدان به در نرفتیم و مجوز این طرح را اخذ کردیم تا سرمایه‌گذار کارش را آغاز کند.
سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: بیش از 100 خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان چشم امید به این طرح بستند و نیاز است برای اجرای طرح دستگاه های اجرایی پای کار باشند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از اعزام هشت مبلغ به ندامتگاه های گلستان خبر داد و افزود: برای اعزام مبلغین هیچ هزینه از اداره کل زندان ها دریافت نمی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در تمام مناسبت ها اعزام مبلغ، کرسی تلاوت قرآن کریم و همه خدمات را به صورت رایگان از طریق موقوفات ارائه می‌کنیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: اوقاف در بخش آسیب خانمان سوز اعتیاد با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گلستان تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده است و اخیرا یادواره شهدای نیروی انتظامی در آستان مقدس امام‌ زاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان برگزار شد و یک خیری خارج از استان به گلستان آمد که قرار بود 3 میلیارد تومان در جوار امام زاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس هزینه کند اما به دلیل آنکه نتوانستیم زمین را فراهم کنیم با جانمایی آن موافقت نشد.
وی ادامه داد: فعلا این طرح مسکوت باقی مانده است و خیری در سیستان و بلوچستان(زابل) و مشهد مقدس این طرح را اجرایی کرده و قرار بود در شهرستان گرگان به عنوان سومین نقطه این کار صورت گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان اظهار کرد: درصورتی که ستاد مبارزه با مواد مخدر و فرمانداران، زمین هایی را در شهرستان ها بویژه گرگان و گنبدکاووس مشخص کنند ما این آمادگی را داریم که با کمک خیرین یک کمپ نگهداری ازمعتادین را در گرگان احداث کنیم.
انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.