1401-05-03 11:07
1197
0
80925
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد؛

حسینیه‌ای به وسعت گلستان در محرم و صفر/ راه‌اندازی پویش نصب پرچم بر بام خانه‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در شهرهای مختلف این استان خبر داد و گفت: حسینیه‌ای به وسعت گلستان در محرم و صفر برپا می‌شود و پویش نصب پرچم بر بام خانه‌ها به منظور اقامه عزای حسینی به راه می‌افتد.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در خصوص برنامه‌های ماه محرم در استان گلستان اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی به مناسبت این ایام در نظر گرفته شده است، با مشارکت همه دستگاه‌ها فضا سازی محیطی به نحوی باشد که کل استان شبیه به حسینیه شود.

وی با تاکید بر اینکه تقویت شور و شعور حسینی در تمامی برنامه های محرم از مولفه های مهم است، افزود: دشمن درصدد کمرنگ کردن ارزشها و تلقین اینکه جامعه از معنویت فاصله گرفته است تلاش می کند بنابراین لازم است برنامه های محرم را غنی و باشکوه برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بر لزوم برنامه ریزی در راستای انسجام برنامه های کیفی تاکید کرد و گفت: برنامه های محرم و صفر باید در معرفت بخشی مخاطب موثر باشد.

گرزین از مسئولان خواست تا محدوده ۲۰ متری ادرات خود را سیاه پوش کنند تا چهره شهر رنگ محرم به خود بگیرد و ابراز کرد: شعار محرم امسال در کشور نجات اهل عالم با حسین است و با این پیام جهانی به استقبال از محرم و صفر خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه اجتماعات بزرگ مردمی در برگزاری مراسم محرم آثار و برکات بزرگی دارد، بیان کرد: ضرورت دارد همه دستگاه‌ها دست به دست هم دهند تا اجتماعات بزرگی محرمی شبیه شهرهای زنجان و یزد در استان گلستان برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از راه اندازی پویش نصب پرچم در ایام محرم در سر درب مغازه‌های اصلی شهر و خانه‌ها خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی استان اعلام آمادگی کرده‌اند که در اجرای این طرح به صورت رایگان همکاری کنند.

گرزین با بیان اینکه اجتماع بزرگ مبلغان حسینی 6 مرداد ماه برگزار می شود، گفت: این اجتماع با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان قبل از آغاز محرم برگزار می‌شود، تا بتوانیم به بهترین شکل از برکات این ماه بهره مند شویم.

خبرنگار: زهره رجبی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.