1401-04-21 04:47
703
0
80762
نمایشگاه «حریم ریحانه» در گرگان گشایش یافت؛

ثبت قاب خاطره‌انگیز دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های گرگانی از غرفه عکاسی/ استقبال ستودنی از سبک زندگی اسلامی+عکس

نمایشگاه «حریم ریحانه» در گرگان به مناسبت هفته عفاف و حجاب گشایش یافت، این نمایشگاه در نخستین روز راه‌اندازی لحظات شیرین و خاطره‌انگیزی برای مردم خصوصا دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های گرگانی ثبت کرد.

به گزارش گلستان ما، نمایشگاه «حریم ریحانه» در پارک شهر گرگان با 14 غرفه متنوع «کودک، شکوفه ریحانه»، «محصولات حجاب»، «پوشاک»، «خیاطی»، «فرهنگی»، «عکاسی، قاب ریحانه»، «مشاوره خانواده»، «عهد با امام زمان (عج)»، «خادمان حجاب» و ... راه‌اندازی شد و در نخستین روز بازگشایی مورد استقبال زیادی از مردم خصوصا دختران دهه هشتادی و دهه نودی قرار گرفت، هر کدام از غرفه‌ها محلی برای برو بیای جوانان، نوجوانان، دختران و بانوان شده بود، در این میان قاب ریحانه لحظات این اتفاق فرهنگی در مرکز استان گلستان را خاطره‌انگیز کرده بود.

راه اندازی نمایشگاه عفاف و حجاب و استقبال مردم نشان می‌دهد برنامه‌های فرهنگی اگر قوت بگیرد و منحصر به یک هفته و مناسبت خاص نشود مخاطبان زیادی دارد که هر کدام در سبک زندگی اسلامی می‌توانند اثرگذار باشند، این اتفاق نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند از سوی متولیان است.

استقبال از محصولات عفاف و حجاب نشان از اثرگذاری این رویداد مهم فرهنگی دارد، برنامه ای که در روز نخست به ایستگاهی پرمخاطب تبدیل می‌شود گویای حرف های زیادی است که در ترویج سبک زندگی و مقابله با منکرات اجتماعی موثر خواهد بود.

نمایشگاه حریم ریحانه با امکان دسترسی آسان در صورت استمرار و حمایت مسئولان می تواند گامی موفق در ایجاد تحولات فرهنگی باشد.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه حریم ریحانه با حضور حاج عیسی پایین محلی فرماندار گرگان، سرهنگ پاسدار وحید فخر الدین فرمانده سپاه مرکز استان و جمعی از مسئولین این شهرستان انجام شد.

این نمایشگاه به همت گروه های جهادی و کارگاه های اقتصاد مقاومتی سپاه گرگان، بسیج جامعه زنان شهرستان گرگان بمناسبت هفته عفاف و حجاب دایر شده تا با غرفه های فرهنگی و محصولات حجاب در خدمت مردم گرگان باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.