1401-04-13 08:55
585
0
80679

گلایه‌های شهروندان از تاریکی برخی محورهای گرگان/ عبداللهی‌فر: بررسی می‌کنیم

مدير توزيع نيروی برق شرق گرگان در پی گلایه و نارضایتی برخی شهروندان نسبت به تاریکی برخی محورهای مسکونی گفت: میزان روشنایی سطح شهر استاندارد است و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی اقدامات انجام گرفت.

علی عبداللهی‌فر امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما در خصوص وضعیت مصرف برق در مرکز استان گلستان اظهار کرد: مردم تا کنون پای کار مدیریت مصرف مصرف برق بودند اگر این همکاری تداوم داشته باشد تابستان امسال را بهتر از سال گذشته عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته کمترین میزان مصرف برق در این منطقه ثبت شد، افزود: میزان مصرف برق در روز گذشته 93 مگاوات بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رقمی پایینتر را داشتیم این در حالی است که در روزهای گرم شرق گرگان با 183 مگاوات مصرف برق روبرو بوده است.

مدير توزيع نيروی برق شرق گرگان بر لزوم مدیریت بهینه مصرف تاکید کرد و گفت: ما در مدیریت مصرف تاکیدمان استفاده بهینه از انرژی است نه اینکه مردم مصرف نکنند.

عبداللهی‌فر با اشاره به اینکه مدیریت مصرف راه عبور از خاموشی است، بیان کرد: خاموش کردن یک یا دو لامپ اضافی در منزل به اندازه صرفه جویی انرژی دو نیروگاه برق است.

وی در خصوص نارضایتی برخی شهروندان نسبت به تاریکی برخی محورهای مسکونی گفت: میزان روشنایی سطح شهر به صورت استاندارد است و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی اقدامات انجام گرفت.

عبداللهی فر بیان کرد: مواردی که شهروندان نسبت به تاریکی سطح شهر گلایه دارند را حتما بررسی خواهیم کرد اگر مشکلی وجود داشت برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.