1401-02-24 14:03
437
0
79989
استاندار گلستان:

هیچگونه کمبودی در تامین مرغ، تخم مرغ و روغن نداریم

استاندار گلستان با اشاره به اینکه گلستان معین برخی استانها در اقلام خوراکی است، گفت: هیچگونه کمبودی در تامین مرغ، تخم مرغ و روغن نداریم.

به گزارش گلستان ما، علی محمد زنگانه امروز در بازدید از واحد تولیدی روغن در استان گلستان اظهار کرد: به هیچ عنوان در تامین مرغ، تخم مرغ و روغن مورد نیاز استان کمبودی نداریم و البته گلستان معین برخی از استان‌ها در اقلام خوراکی نیز است.

وی با بیان اینکه ماهانه بیش از ۱۶ هزار تن روغن خوراکی و صنعتی در گلستان تولید می شود، افزود: میزان مصرف استان روغن در استان گلستان ۳۵۰۰ تن است.

استاندار گلستان ابراز کرد: مازاد تولید روغن استان به چهار استان تهران، البرز، خراسان رضوی و خراسان شمالی ارسال می شود و هیچ گونه نگرانی برای کمبود کالا در استان وجود ندارد.

زنگانه بیان کرد: مواد اولیه کارخانه های تولیدی استان از طریق گمرک ترخیص شده و کارخانه ها سهمیه خود را بر اساس پیش بینی صورت گرفته دریافت خواهند کرد.

وی گفت: جاماندگان و معترضین به وجوه یارانه های واریزی می توانند از طریق سامانه رفاهی اعتراض خود را اظهار کنند و همچنین از طریق شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تعیین دهک خود را دریافت نمایند.

استاندار گلستان بیان کرد: تولید کنندگان دام و طیور و کارخانجات مواد غذایی می توانند نسبت به دریافت سرمایه در گردش اقدام کنند و با آنها همکاری لازم صورت می گیرد، بازرسین در بازار گشت هایی را خواهند داشت و مردم می توانند هر گونه تخلفی را با شماره تماس ۱۲۴ اداره کل صنعت معدن تجارت درمیان گذارند.

زنگانه با اشاره به اینکه مزیت های این طرح برای دهک های کمتر برخوردار است و زمینه رانت و فساد را کاهش می دهد، اظهار کرد: تا قبل از این نظارت ها آنچنان که باید و شاید صورت نمی گرفت و البته به دلیل ارزانی ارزاق در جمهوری اسلامی بخش قابل توجهی از طریق مرز ها خارج می شد که امیدواریم در فرایند ارائه یارانه مستقیم به گروه های هدف مشکلات پیشین را شاهد نباشیم و البته انگیزه تولیدکنندگان نیز افزایش یابد.

به گفته وی؛ در اجرای طرح فعلی بیش از ۷۷۰۰ میلیارد تومان منابع به صورت پلکانی در اختیار دهه های کمتر برخوردار است قرار می گیرد.

استاندار گلستان همچنین از نحوه توزیع اقلام خوراکی در سطح فروشگاه ها بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.