1401-02-12 00:22
731
0
79825
یک پیروزی دلچسب در آستانه عیدفطر تقدیم هواداران شد؛

بسکتبال شهرداری گرگان روی سکوی قهرمانی/ جام قهرمانی در قلعه عقابها

بسکتبال شهرداری گرگان با کسب دومین عنوان قهرمانی بر سکوی اقتدار قرار گرفت تا جام طلایی در خانه بماند و توانایی‌های ورزشکاران این رشته پرطرفدار در سرزمین عقابها بار دیگر رخ‌نمایی کند.

به گزارش گلستان ما، بسکتبال شهرداری گرگان با کسب دومین عنوان قهرمانی بر سکوی اقتدار قرار گرفت تا جام طلایی در خانه بماند و توانایی‌های ورزشکاران این رشته پرطرفدار در سرزمین عقابها بار دیگر رخ‌نمایی کند.

یک پیروزی دلچسب در آستانه عیدفطر تقدیم هواداران بسکتبال شد،مردم گرگان پس از برتری تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل ذوب آهن اصفهان و کسب دومین عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر با حضور در خیابان‌ها و معابر این شهر و دیگر مناطق گلستان به جشن و پایکوبی پرداختند.

ورزش دوستان گرگانی لحظاتی پس از برتری ۹۵ بر  ۸۸ شهرداری برابر نماینده اصفهان، قهرمانی این تیم را جشن گرفتند، بسکتبالیست‌هایی که نشان دادند برای تکرار قهرمانی نتیجه تلاش در پیروزی است.

دیدار چهارم تیم‌های ذوب آهن و شهرداری گرگان در سری فینال لیگ برتر بسکتبال از ساعت 20:30 در تالار آزادی آغاز شد، در این مسابقه دو تیم در کوارتر اول 15 بر 15 مساوی شدند و کوارتر دوم را گرگانی‌ها 28 بر 19 برنده شدند.

10 دقیقه سوم را ذوب آهنی‌ها تیم برتر میدان بودند توانستند 23 بر 19 برتری را از آن خود کنند.

کوارتر چهارم و پایانی اوج حساسیت بازی بود که در پایان گرگانی ها 95 بر 88 به پیروزی رسیدند.

با این نتیجه گرگانی ها با کسب سه برد، برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شدند.

* زنگانه: گلستان موجی از شادی و شعف شد

استاندار گلستان در پیامی بمناسبت قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران گفت: قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران موجی از شادی و شعف را بین هواداران ، ورزش دوستان و تمام شهروندان گلستانی ایجاد کرد.

علی محمد زنگانه تصریح کرد: پیروزی ۳ بر یک تیم شهرداری گرگان در مقابل تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان و تکرار قهرمانی این تیم نشان از برنامه ریزی ، اهتمام و تلاش شبانه روزی در مسیر موفقیت این تیم دارد

وی افزود: اینجانب در آستانه عید سعید فطر ، ضمن تبریک این قهرمانی شکوهمندانه از تلاش های تمامی بازیکنان، مربیان، کادر فنی، مدیریت تیم، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان و از همه مهمتر هواداران تیم مردمی شهرداری گرگان تقدیر می نمایم و امیدوارم شاهد تداوم قهرمانی این تیم و البته موفقیت ورزشکاران استان در سایر ورزش‌ها در سطح ملی و بین المللی باشیم.

*سردار ملک: سربلندی ورزش گلستان در بسکتبال/ خوش درخشیدید

همچنین فرمانده سپاه نینوا در پیام جداگانه ای پیروزی افتخارآفرین بسکتبالیست های گرگانی را تبریک گفت و اظهار کرد: کسب دومین قهرمانی متوالی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که باعث سرور و خرسندی مردم استان گلستان بویژه دارالمومنین گرگان شد را تبریک و تهنیت می گویم.

سردار ملک شاهکوهی افزود: بسکتبال در گرگان علاوه بر اینکه یک واقعه ورزشی باشد به یک پدیده اجتماعی مبدل شده و بسیاری مردم ما با آن عجین شده اند.

وی گفت: اینجانب ضمن خداقوت به همه بازیکنان ، کادر فنی و مسئولان شهرداری گرگان امیدوارم ورزش گلستان با همتی همگانی در دیگر رشته ها نیز بدرخشد و سربلندی گلستان را رقم بزند.

همچنین در پیام جداگانه ای سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین ؛ فرمانده سپاه گرگان دومین قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال ایران را تبریک گفت و افزود: مفتخرم که قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر ایران را به شهروندان ورزش دوست گرگان بخصوص هواداران پرشور بسکتبال، مدیران باشگاه، سرپرست، مربیان، عوامل فنی، بازیکنان پیروز ، شهردار و شورای محترم شهر و همه مردم شهرستان گرگان تبریک عرض نمایم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.