1401-02-09 12:11
629
0
79779
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گرگان:

صهیونیست‌ها قوم بی‌ملت هستند/ بهار رژیم غاصب خزان شده است/ مسئله فلسطین تنها یک دعوای سرزمینی نیست

مظفر گفت: صهیونیست‌ها قوم بی‌ملت هستند و هیچ یک از یهودی‌های ساکن در فلسطین مقیم آن کشور نبودند.

به گزارش گلستان ما؛  حسین مظفر ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در گرگان اظهار کرد: ۷۵ سال است که سرزمین فلسطین به ویژه با دسیسه‌گری انگلیس در اشغال صهیونیست‌ها قرار دارد و این نقطه توسط یهودی‌هایی که در آن سرزمین هیچ نام و نشانی نداشتند غصب شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از روز اشغال سرزمین فلسطین که به "یوم الله سیام"  لقب گرفته هر روز مردم فلسطین از سرزمین خود اخراج می‌شود و جای آنها را صهیونیست غاصب گرفته است.

مظفر بیان کرد: صهیونیست ها از هیچ جنایتی فروگذار نبودند و همه این جنایت ها با حمایت رژیم های استکباری به ویژه آمریکا و انگلیس و سکوت کشورهای مرتجع عربی اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: از روزهای آغازین اشغال فلسطین قراردادهایی در طول ۷۵ سال به عنوان صلح و سازش با اسرائیل برقرار شد و هر بار عرب‌های مرتجع امتیاز بیشتری به صهیونیست‌ها داده و کلاه گشادی بر سر فلسطینی‌ها گذاشته شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: جمعیت ۵ هزار نفره یهود در ۷۵ سال گذشته به ۷ میلیون نفر رسیده و مردم فلسطین در این مدت آواره شدند و امام(ره) در اوج ظلم ستم صهیونیست ها و سکوت غربی ها فریادی بلند کردند و روز قدس را به نام روز فلسطین نامگذاری کرد و این روز ، روز شناخته شده نه تنها در دنیای اسلام بلکه در دنیا شناخته شده است.

مظفر ابراز داشت: امام(ره) با نامگذاری روز قدس مسئله فلسطین را از محدود کشورهای اسلامی خارج کردند و آن را به عنوان یک مسئله بین المللی مطرح کردند.

وی بیان کرد: امام (ره) با ژرف اندیشی پیامبرانه خود توطئه رژیم صهیونیستی را برملا کردند و روند مذاکرات سازش کارانه را معکوس کردند.

این مقام مسیول افزود: مسئله فلسطین تنها یک دعوای سرزمینی نیست و این سرزمین برای مسلمانان اهمیت زیادی دارد و مسجد‌الاقصی از شرافت ویژه ای برخوردار است.

مظفر بابیان اینکه مسجد الاقصی مانند کعبه از اهمیت بالایی برخوردار  است، متذکر شد: این سرزمین را سرزمین منجی بشریت می‌دانند و در قرآن کریم به تقدس بیت المقدس اشاره شده است.

وی به نژادپرستی صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: براساس اعتقادات خرافی که صهیونیست ها دارند می‌گویند قوم برگزیده خدا هستند و می گویند ما یهودی هستیم و دیگران پشه بی مقدار هستند و خداوند حاکمیت جهان را به ما واگذار کرده و ما بقی باید برده ما باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: اسرائیلی ها تنها ۶ درصد از سرزمین فلسطین را از طریق انگلیس و برخی فلسطینی های مهاجر خریداری کردند ولی در حال حاضر حاکم بر ۹۶ درصد این سرزمین هستند.

مظفر بیان کرد: ما نمی توانیم نسبت به جورثومه‌های کثیف سکوت کنیم چرا که صهیونیست ها قصد سلطه بر همه جا را دارد.

وی گفت: از نظر اسلام نیز نمی توانیم در برابر ظلم به مسلمان سکوت کنیم و  باید به داد مسلمانان برسیم مصالح ما نیز در این است که به فلسطین کمک کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: بهار صهیونیست‌ها به خزان تبدیل شده است و عملیات های فلسطینی ها صهیونیست ها را به خطر انداخته است و استقامت و پایداری کشورهای اسلامی نتیجه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.