1401-02-09 07:06
367
0
79766
کارشناس مذهبی و استاد حوزه:

راه پیروزی مسلمانان دنیا در استکبار ستیزی است/ مسلمانان فریاد تحقیر دشمنان اسلام را سر می‌دهند

کارشناس مذهبی و استاد حوزه با تاکید بر اینکه راه پیروزی مسلمانان دنیا در استکبار ستیزی است، گفت: هر مسلمانی و هر سرزمین اسلامی بر اساس معیارهای قرآنی و روایی، موظف به مقابله با ظلم و استکبار است.

معصومه عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما با دعوت از مردم به منظور حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: در آیات و روایات بسیاری خداوندو رسول خدا و اهل بیت  به تمامی  مستضعفین  که مورد ظلم  واقع شدند تاکید  به دفاع و مقابله با مستکبرین کرده اند و منش پیامبر و اهل بیت هم همین گونه بوده است .

وی با اشاره به اینکه آزادی قدس و زوال اسرائیل نزدیک است، افزود: خداوند در قرآن کریم در سوره  سوره نساء، آیه ۱۴۱می فرماید: (و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا)، در نظام جمهوری اسلامی ایران  استقلال و آزادی و حکومت اسلامی حق و عدل را حق همه مردم جهان می داند و قانون اساسی خود را براساس همین اصل تنظیم کرده است که هرگز نه در امور کشورهای دیگر دخالت کند نه اجاره دخالت بیگانگان را می‌دهد و براساس آموزه های دینی دفاع و حمایت  از  مستضعفین را سرلوحه امور خود قرار داده است که راه پیروزی مسلمان دنیا همین استکبار ستیزی است.

کارشناس مذهبی و استاد حوزه بیان کرد: همه کشورهایی که از ظلم حمایت می‌کنند و به راحتی دست به کشتار انسانهای بیگناه و آزادی خواه می‌زنند ،زنان و کودکان را اسیر کرده و به قتل میرسانتد از مصادیق استکبار در دنیای امروز هستند .

عبداللهی بیان کرد: در در واقع دولتهایی که  به دنبال تسلط  برکشورها بوده و ذره ای به حقوق بشر پایبند نیستند درحالی که شعار دروغین حمایت از حقوق بشر دوستانه سر می‌دهند.  که در رأس آنها آمریکا ، رژیم صهیونیستی کشورهای تابعه آنها هستند.

وی گفت: با توجه به آشکار بودن ماهیت غاصبانه  و متجاوزانه  این رژیم و کشتار مردم مظلوم فلسطین،ملت نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مسلمان و پیرو حق و حامی مظلوم  هیچ جایگاهی برای این رژیم دروغین و جعلی قائل نبوده و  نابودی کامل این رژیم را در آرمان خود دارد و همیشه در  کنار مردم مظلوم فلسطین و همه ملت های مظلوم مسلمان  خواهد ایستاد می‌دانند که تنها راه مقابله ایجاد سپر مقاومت است  وبرهمین اساس  ازاین  محور مقاومت که در منطقه شکل گرفته و در حال قوی شدن اسا  حمایت خواهد کرد.

این کارشناس دینی بیان کرد: مردم ایران خوب براساس کتاب مشترک مسلمانان و پیامبر مشترک پرچم وحدت را برافراشته و بنابراینکه اسلام دین انسانیت است وظیفه انسانی خود می‌داند  که ازاین ملت مظلوم در مقابل دولت جعلی غاصب ظالم کودک کش حمایت کند که البته این وظیفه برخواسته از فطرت انسان است که خوی حیوانی و شیطانی  رژیم صهیونیستی و اعوان و انصارشان فاقد آن هستند و حس  شوم قدرت طلبی باعث شده تا حق و حقیقت را به راحتی زیر پا بگذارند.

عبداللهی تصریح کرد: این مسئولیت مردم مسلمان ایران که بشریت را همچون پیکری واحد می‌داند و معتقد است چوعضوی بدر درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار و برهمین اساس سکوت را جایز نمی‌داند و فریاد تحقیر دشمنان اسلام را سر خواهد داد.

وی گفت: امیرالمؤمنین علی علیه السلام میفرماید کونوا للظالم خصماً و للمظلوم عوناً؛ همواره خصم ظالم و یار و یاور مظلوم باشید  این سخن مقتدای همه مسلمانان جهان نشان می‌دهد  تنها  که از سوی دشمن مورد هجوم قرار گرفته اند نباید دفاع کنند بلکه ،همه باید، در برابر استکبار و ظلم بیاستند.

عبداللهی ادامه داد: باتوجه به اینکه در آستانه شهادت بزرگ مرد تاریخ ایران و اسلام هستیم به سخنی ازاستاد شهید مطهری در این زمینه اشاره می‌کنم که می‌فرماید (هرگاه گروهی با ما نخواهد بجنگد ولی مرتکب یک ظلم فاحش نسبت به یک عده افراد انسان ها شده است، و ما قدرت داریم آن انسان های دیگر را که تحت تجاوز قرار گرفته اند نجات دهیم، اگر نجات ندهیم در واقع به ظلم این ظالم نسبت به آن مظلوم کمک کرده است.).

وی گفت: شاید عده ای از مردم به اصطلاح روشنفکر غربزده بگویند تا کی ماباید شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم، درجواب میگوییم تا زمانی که آمریکا و اسرائیل و هرکشوری که از اینها حمایت می‌کند یا در برابر ظلم‌های اینها با سکوت حمایت می‌کند دست از ظلم و ستم و حمایت برندارند خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و محکوم به مرگ هستند و این عین دستور الهی ایست واین دشمنان  دشمنان مشترک همه ملت های مسلمان و مظلوم و حق طلب هستند که دشمنی اینها بر علیه ایران سالهاست از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون ادامه دارد و از  ظلم و تحریم و فشار و اشاعه فساد به هر روشی در کشور های اسلامی دریغ نکردند.

این کارشناس حوزه بیان کرد: اما نظام جمهوری اسلامی به عنوان تنها کشوری که حکومت و مردم آن تمام قد در برابر آمریکا و اسرائیل ایستاده‌اند این مقاومت و سرافرازی  را مدیون امام راحل رحمه الله علیه و تدابیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی هستند  و دراین مسیر علم دار و پیشتاز حمایت از مظلومان عالم هستند و نابودی آمریکا و اسرائیل را از خداوتد طلب کرده و از آرمان‌های بزرگ رهبر معظم انقلاب و پیش‌بینی‌های عالمانه این رهبر فرزانه مسلمین جهان نابودی اسرائیل می‌‌باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.