1401-02-01 22:38
880
0
79660
سوژه‌های خوب خبرساز کانون توجه می‌شوند؛

پاکدستی پاکبان گالیکش در بازگردان کیف 4 میلیاردی به صاحبش

پاکبان زحمتکش و امانتدار گالیکش کیف ۴ میلیارد ریالی را تحویل صاحبش داد.

به گزارش گلستان ما، اسفندیاری پور شهردار گالیکش گفت: پاکبان زحمت‌کش و امانت‌دار گالیکشی کیف حامل چک ، سکه ، کارت بانکی و مدارک را که در حال جمع‌آوری پسماندهای شهری پیدا کرده بود، تحویل صاحبش داد.

ابوذر اسفندیاری پور درخصوص پیدا شدن یک کیف حاوی وجوه نقد و سکه  توسط پاکبانان شهرداری گالیکش، اظهار کرد: داوود تولی از پاکبانان زحمتکش و امانت دار شهرداری گالیکش حین جمع‌آوری پسماندهای شهری یک کیف حاوی چک ، سکه و ... به ارزش تقریبی ۴میلیارد ریال را پیدا می‌کند و با بررسی مدارک صاحب آن را پیدا کرده با او تماس گرفته و کیف را تحویل می دهد.

 شهردار گالیکش خاطرنشان کرد: اشیای گران‌بها، طلا، وجه نقد، گوشی موبایل و سایر وسایل ارزشمند، در طول سال بارها توسط پاکبانان شهرداری گالیکش پیدا و تحویل صاحبانش شده است.

با اعلام شهردار گالیکش بزودی از این پاکبان امانت دار تقدیر خواهد شد.

* فرماندار شهرستان از تجلیل شایسته پا‌کبان پاک‌دست شهرداری گالیکش خبر داد

در پی انتشار خبر تحویل کیف ۴میلیاردی یک شهروند توسط پاکبان شهرداری، فرماندار شهرستان از تجلیل شایسته پا‌کبان پاک‌دست شهرداری گالیکش خبر داد.

علی جوان فرماندار شهرستان گالیکش در پی انتشار خبر بازگرداندن کیف یک شهروند توسط پاکبان امانت‌دار و پاک‌دست شهرداری گالیکش که دارای محتویاتی به ارزش ۴ میلیارد ریال بوده، اظهار کرد: برخی از کارهای خیر و نیک که باعث ترویج اخلاق مداری در جامعه می‌شود، باید بیش از گذشته ارج نهاده شود و از بانیان آن به نحو شایسته تجلیل شود.

فرماندار گالیکش از این پاکبان درست‌کار بعنوان الگوی پاکدستی در شهرستان یاد کرد و افزود: بر حسب وظیفه و به رسم تشکر از همه پاکبانان شریف که با سخت‌کوشی و زحمات شبانه‌روزی برای اعتلای شهر و دیارمان تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا این اقدام نیک و پسندیده پاکبان شریف شهرداری گالیکش بسیار ارزشمند و موجب مباهات همه شهروندان است، اما فرمانداری نیز به سهم خود طی هماهنگی با شهرداری از "داوود تولی" پاکبان امانت‌دار شهرمان به نحو شایسته تجلیل خواهد نمود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.