1401-01-21 12:10
329
0
79476
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

دشمن برای ایجاد تفرقه از عملیات تروریستی هم دریغ نمی‌کند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن آنقدر وقیح و حقیر شده که برای عملی کردن نقشه های نقاق در ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است.وحتی دست به دامان عملیات تروریستی میشود.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکویی در حاشیه مراسم توزیع کمکهای مومنانه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی تکفیری در به شهادت رساندن طلاب جهادی – مردمی در حرم مطهر رضوی اظهار کرد:  استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره به دنبال تفرقه و ناامنی در جمهوری اسلامی است.

وی افزود: به شهادت رساندن طلاب عزیز در مشهد و دو تن از علمای اهل سنت در گنبدکاووس از همین قبیل اقدامات می باشد که مردم باید هوشیاری خود را حفظ کنند و مواظب باشند در دام دشمنان نیفتند.

فرمانده سپاه نینوا؛ وحدت را بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی برشمرد و ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال دامن زدن به اختلافات مذهبی هستند و برای ایجاد تفرقه از هر ترفندی استفاده می کنند.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه وحدت توطئه دشمن را خنثی میکند، گفت: برنامه‌های قطعی و همیشگی دشمنان انقلاب اسلامی از اوایل پیروزی دامن زدن به اختلافات بین امت اسلام بوده است.

وی با اشاره به محکومیت علمای اهل سنت در این وقایع تروریستی بیان کرد: این موضع گیری ها نشان می دهد شیعه و سنی بدون هیچ مشکلی در کنار هم زندگی می کنند و نمی گذارند نقشه های شوم دشمنان در کشور عملی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.