1401-01-20 16:15
552
0
79465
با مشارکت ۵۳۰ گروه جهادی انجام می‌شود؛

توزیع 2900 قلم پوشاک با اجرای پویش دلگرمی احسان در گلستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گلستان از توزیع 2900 قلم پوشاک با اجرای پویش دلگرمی در استان خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت ۵۳۰ گروه جهادی انجام می‌شود.

محمدمهدی سلمان زاده در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: طرح پویش دلگرمی احسان در ماه رمضان با مشارکت ۵۳۰ گروه جهادی اجرا می شود.

وی اجرای پویش دلگرمی احسان را با رویکرد حمایت از افراد کم‌برخوردار و آسیب دیده از ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: ۲ هزار و ۹۰۰ قلم انواع پوشاک در قالب این پویش در استان توزیع می‌شود.

سلمان زاده گفت: آذر ماه سال گذشته در قالب نخست مرحله پویش دلگرمی احسان، ۵۵۴ دستگاه بخاری میان خانوارهای نیازمند این استان با مشارکت گروه های جهادی توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اقدامات متعددی از جمله ، توزیع ماسک و بسته های ضدعفونی، تهیه جهیزیه، غذای گرم و بسته‌های پروتئینی و معیشتی را در چند رزمایش در  دستور کار خود قرار داد.

 اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گلستان، در ایام شیوع ویروس کرونا و با اجرای هفت مرحله رزمایش بنیاد احسان، حدود ۲۳۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی و ضدعفونی به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال میان خانوارهای نیازمند این استان توزیع کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.