1401-01-07 07:10
810
0
79279

بهار همدلی گروه‌های جهادی در گلستان

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم جلوه کوچکی از بهار همدلی را به نمایش گذاشته است تا لبخند امید بر دلهای مردمان این نقاط بنشیند.

به گزارش گلستان ما، گروه‌های جهادی در راستای کمک به مردم نقاط محروم و آسیب پذیر بهار همدلی را به نمایش گذاشتند و همین اتفاق ارزشمند لبخند امید را بر لبان مردم محروم نشانده است.

در ساخت ۲۰۰ سرویس بهداشتی و حمام گروههای جهادی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام ره به کمک قرارگاه امام رضا (ع) می رود.

سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان گلستان گفت: با شروع سال ۱۴۰۱ گروههای جهادی زیادی در تکاپو خدمت رسانی به مردم و قشر ضعیف جامعه می باشند که نمونه های آنرا می توان در استان گلستان در عرصه عمران و ساخت ۲۰۰ سرویس بهداشتی و حمام نیز مشاهده کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان گفت: با پیگیری قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در این اقدام خیرخواهانه، ساخت ۲۰۰ سرویس بهداشتی و حمام را در استان گلستان جهت خدمات دهی مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بعهده گرفت و گروههای جهادی زیادی از جوانان این خطه نیز به ویژه گروههای قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ع) استان در عملیاتی نمودن آن کمک و مساعدت می نماید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است گقت: ساخت این سرویس ها در روستاهای شهر گنبد، بندرگز، کردکوی و محله حاشیه نشین انجیراب گرگان انجام می پذیرد و گروههای جهادی قرارگاه امام رضا (ع)، یا حسین (ع)، خادمین رضوی و بسیج دانشجویی استان در ایام تعطیلات نوروزی کمک رسانی می ‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.