1400-11-25 13:01
462
0
78639
به همت دانش‌آموزان؛

خانه‌هایی که در گلستان نمایشگاه مدرسه انقلاب شد

تعطیلی مدارس استان گلستان ماموریت دانش آموزان گلستانی را از جریان سازی در سطح مدارس به گونه‌ای دیگر رقم زد و در یک اقدامی جالب تعدادی از خانه‌ها بسترساز نمایشگاه مدرسه انقلاب شدند.

به گزارش گلستان ما، بازدید از غرفه های دانش آموزانی که در خانه خود نمایشگاه مدرسه انقلاب را برپا کردند  اقدامی جالب و در خور تحسین بود که مورد توجه مسئولان استان گلستان قرار گرفت و پای آنها را به خانه‌هایی که بستر این اقدام ارزشمند را فراهم کردند باز کرد.

حجت الاسلام گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، حسینی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی از نمایشگاه مدرسه انقلاب دانش آموز گالیکش آیلین تمرتاش و الهام وزیری، که با توجه به تعطیلی مدارس در خانه برپا کرده بودند دیدن کردند.

هدف از برپایی این نمایشگاه ها «ارتقای سطح انگیزه و تعلق خاطر نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل» بود و اینکه «نوجوانان با شخصیت و آرمان امام(ره) و مقام معظم رهبری» بیشتر آشنا شوند و با «تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی و تمدنی انقلاب اسلامی» حرکت کنند و در این راستا گام های تحولی بردارند.

از دیگر شاخصه های نمایشگاه انقلاب «توجه بیشتر دانش‌آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب» همچنین «برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی، هنری و اجتماعی» بود تا در سایه «هم‌افزایی و همکاری صمیمی بین تشکل‌های دانش‌آموزی» تلاش مضاعف کنند تا چراغ راه آیندگان پرفروغ باشد.

در ادامه به رسم یادبود هدایایی به این دانش آموزان انجمنی اهدا شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.