1400-10-10 15:54
769
0
77851
امام جمعه گرگان:

تفکر وحدت آفرین شهیدسلیمانی در جهان اسلام/ مشکلات اقتصادی با تلاش مدیران قابل حل است

امام جمعه گرگان گفت: تفکر حاج قاسم در جهان اسلام وحدت آفرین بود و از همه اقوام و مذاهب در اردوگاه و خیمه فرمانده میدان گرد هم آمدند.

به گزارش گلستان ما، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با اشاره به نقش آفرینی موثر حاج قاسم سلیمانی در تحولات منطقه اظهارکرد: سردار سلیمانی بنیانگذار تفکر مقاومت در منطقه بود و نقش تأثیرگذاری در تحولات آن داشت.

امام جمعه گرگان افزود: دلیری و شجاعت این فرمانده نظامی زبانزد امرا و فرماندهان نظامی منطقه بود.

وی ادامه داد: فلسفه ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار و جبهه کفر بر مبنای تفکرات شهید سلیمانی در کشورهای مظلوم منطقه رواج یافت.

نورمفیدی گفت: رونق تفکر استکبارستیزی در منطقه موجب پیروزی های مردم مظلوم سوریه، یمن، عراق، لبنان و فلسطین شده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: تفکر حاج قاسم در جهان اسلام وحدت آفرین بود و از همه اقوام و مذاهب در اردوگاه و خیمه فرمانده میدان گرد هم آمدند.

وی به سالروز نگارش نامه تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به گورباچف اشاره کرد و گفت: این موضوع بیانگر آن بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به دنبال نجات همه جهان بود و تلاش می کرد تا توحید و خدا پرستی را در جهان فراگیر کند.

نورمفیدی گفت: امام خمینی به گورباچف هشدار داد که صدای خردشدن حکومت های بی پایه ای چون کمونیسم به گوش می رسد و تنها را رستگاری توسل به توحید است.

وی با بیان اینکه در کشور مشکلاتی به ویژه در حوزه اقتصادی وجود دارد، اظهارکرد: این مشکلات با تلاش مدیران و همراهی مردم قابل حل شدن است اما عده‌ای به دنبال آنند که مردم دلسرد و بدبین شوند.

مفیدی گفت: اعمال اصلاحات اقتصادی یقیناً زمینه رفع بسیاری از مشکلات کشور را فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان هم در بین خطبه های نماز جمعه در خصوص سازوکارهای مقابله با خشکسالی سخنرانی کرد. سید محسن حسینی گفت: راهکار بلندمدت تامین آب شرب در استان استفاده از آب دریا و راهکار میان مدت استفاده از آب سدها است.

وی افزود: در افق درازمدت سال ۱۴۲۵ راهکار اساسی تامین آب شرب در استان، استفاده از آب دریا برای مصارف شرب و بخش صنعت است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.