1400-09-25 09:37
713
0
77573
اژه ای در جمع فعالان اقتصادی گلستان:

دشمن به جنگ اقتصادی امید دارد/ آن تحول مد نظر در قوه قضایئه محقق نشده است/ هر مشکل پتروشیمی مربوط به قوه قضائیه است پیگیری می کنم 

رئیس قوه قضائیه گفت:دشمن به جنگ اقتصادی امید دارد و باید فعالان بخش اقتصادی و دلسوزان نظام این امید دشمن را ناامید کنند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام محسن اژه ای صبح امروز در جمع فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار کرد: دشمن بعد از جنگ نظامی تمرکز خود را به جنگ اقتصادی قرار داده و تصور می کند می تواند از این طریق به اهداف شوم خود برسد.

رئیس قوه قضائیه موضوع تولید، اقتصاد و معیشت مردم را مهمرتین مسئله کشور برشمرد و ادامه داد: اگر می خواهیم به فکر انقلا و نظام خود باشیم باید به این مسائل توجه داشته باشیم.

اژه ای با بیان اینکه مقام معظم رهبری از چند سال گذشته به مسائل اقتصادی تاکید دارند، افزود: در این مسیر کوتاهی کردیم و اگر از چند سال گذشته نسبت به تولید  و حمایت از اقتصاد اقدام می کردیم و از فعالان این بخش و تول داخلی حمایت می شد شاهد چنین وضعیتی نبودیم.

وی گفت: اگر زمینه صادرات محصولات خود و زمینه تامین مواد مورد نیاز فعالان اقتصادی از خارج از کشور اقدام می کردیم چنین شرایطی را شاهد نبودیم.

این مقام مسئول متذکر شد: یک سری مسائل کلی داریم که می توانیم در تهران برای آن نسخه بپیچیم ولی مسائل خاصی داریم که حتما باید با کمک استان برای آن برنامه ریزی کنیم و هر استانی مولفه و دغدغه خاص خود را دارد.

اژه ای یادآور شد: استان گلستان مواهب و ظرفیت های زیادی دارد و این و۲ع موجود استان برای هیچ یک از ما قابل قبول نیست.

وی گفت: طوایف استان در کنار هم زندگی می کنند و با این وجود  شاهد هستیم گوشه ای از استان آب آشامیدنی ندارد و گوشه ای دیگر مشکل دیگری دارد و این پسندیده نیست که شرایط استان یکسان نباشد و باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم و برای این استان تحول رقم بخورد.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: آن چیزی که مورد نظرات نظر تحول است در قوه قضاییه محقق نشده است و این مهم بدون کمک مردم محقق نمی شود.

اژه ای بیان کرد: کارگروه مشترکی از دولت، نمایندگان مجلس، ولی فقیه، قوه قضائیه، نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و نماینده از حضور مردم از هر صنف مشکلات استان احصا کند و برای آن برنامه ریزی داشته باشد.

وی به مسئله پتروشیمی اشاره کرد و گفت: در این کارگروه می توانیم مشکل حقوقی، اجرایی و فنی آن را بررسی کنیم و قول می دهیم هر آنچه مربوط به قوه قضائیه است و مربوط به قوه قضائیه است قول می دهم اجرایی کنم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.