1400-08-17 04:26
408
0
76926

تداوم قطعی آب در گرگان دور از شأن مردم است

استاندار گلستان وضعیت قطعی آب در شهرستان های همچون گرگان که گاهی از ۶ عصر تا ۶صبح ادامه می یابد را دور از شأن مردم دانست و گفت: باید تلاش کنیم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

به گزارش گلستان ما، علی محمد زنگانه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار کرد: ظرفیت نیروهای مردمی و سازمان های مردم نهاد می تواند تاثیر بسزایی در مدیریت بحران داشته باشند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی، سازمان های مردم نهاد، بسیج و ورزشکاران   می تواند تاثیر بسزایی در مدیریت بحران داشته باشند.

استاندار گلستان با بیان اینکه مرجع اطلاع رسانی اقدامات دستگاه ذیربط است و وظایف خود را با روحیه بین بخشی اجرا کنند، گفت: انعکاس مشکلات و کمبودهای زیرساختی می تواند موجب جذب کمک های مناسبی به استان شود.

زنگانه بیان کرد: فرصت سفر ریاست جمهوری به گلستان ، زمان مغتنمی است که می تواند به استان پر حادثه و بلاخیزی همچون گلستان کمک کند تا عقب ماندگی ها جبران شود

وی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست پیگیری های مستمر را در زمینه لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ داشته باشند و افزود: این پیگیری میتواند پروژه های ارزشمندی در این لایحه ردیف و اعتبار مناسب اختصاص یابد.

استاندار گلستان گفت: توجه به پوشش بیمه ای را باید در استان ارتقا دهیم و خسارات ناشی از بحران ها را نه از بودجه های عمومی که از محل شرکت های بیمه ای جبران کنیم.

زنگانه افزود: طی ۳ ماه آینده باید ۵۰ درصد نانوایی های استان با استفاده از اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه و تسهیلات بانک سپه و دیگر بانک ها دوگانه سوز شوند و البته اولویت استفاده از تسهیلات کم بهره با نانوایی های است که از تمکن مالی کمتری برخوردارند

به گفته وی؛ تمام مصوبات سفر دکتر نجار ، رییس ستاد مدیریت بحران کشور به گلستان باید اجرایی شوند و گزارش اقدامات آن ارائه شود

استاندار گلستان بیان کرد: با توجه به اینکه در زمستان جاری مشکلی برای تامین گاز وجود ندارد نیاز است که اطلاع رسانی مناسب صورت پذیرد تا نگرانی های مردم رفع شود و در عین حال مردم نیز صرفه جویی لازم را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.