1400-08-13 13:20
627
0
76875
امام جمعه بندرانزلی:

ایمان به خدا بدون مبارزه با طاغوت و مستکبران تحقق پذیر نیست

امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه مبارزه با مستکبرین از اصول انسان های مومن است، گفت: ایمان به خدا بدون مبارزه با طاغوت و مبارزه با مستکبران تحقق پذیر نیست.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شمس امروز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان که در مصلی نماز جمعه  شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مبارزه با مستکبرین از اصول انسان های مومن است، مبنای مبارزه با استکبار یک‌ مبنای پذیرفته شده در همه بخش هاست. 

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از آیات قرآن کریم در بیان ماجرای مستکبران در طول تاریخ است، ابراز کرد: قرآن کریم در سوره های مختلف مسئله استکبار و مستکبرین را بصورت بسیار برجسته ای تشریع می‌کند. 

امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه ایمان به خدا بدون مبارزه با طاغوت و مبارزه با مستکبران تحقق پذیر نیست، اظهار کرد: مسئله مستکبران و مبارزه با استکبار باید برای همه انسان های مؤمن امری روشن و با بنیه اعتقادی و رویه ی مستمر در طول تاریخ و زندگانی باشد.

شمس افزود: اولین مسئله و هدف برای جریان استکبار در طول تاریخ این است که با فرهنگ دینی در جوامع مقابله کنند به همین دلیل دولت های استکباری امروز  در هرجایی که وارد می‌شنود اولین کاری که انجام می‌دهند فرهنگ دینی و فرهنگ ملی آن کشور را نابود می‌کنند و بجای آن فرهنگ خود را غالب می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه باید در جنگ روایت ها و جنگ رسانه ای آگاه و هوشیار باشد، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود با تاکید بر مسئله تبیین میفرمایند باید مراقب تحریف و جریان نفوذ بود چراکه  دشمنان به شکل ها و عناوین مختلفی در جامعه نفوذ می‌کنند. 
 
امام جمعه بندرانزلی بیان کرد: امروزه مردم باید بدانند نقشه ی دشمنان چیست و مراقب باشند که در میدان دشمن بازی نکنند چرا که یکی از اهداف دشمن ایجاد اختلاف وتفرقه بین مردم جامعه است و امروز بیش از هر زمان دیگری در جامعه ی ما حفظ وحدت و انسجام بین مردم و بین قوای سه گانه از ظرورت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.