1403-06-06 12:59
136
0
91198
فرمانده انتظامی استان گلستان مطرح کرد:

وحدت و دشمن‌شناسی مهم‌ترین مولفه‌های جهاد تبیین

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: انتظار رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند و از جهاد تبیین نخست باید وحدت جامعه و دوم دشمن‌شناسی استخراج شود.

 محمد سعید فاضل دادگر در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: بستر فضای مجازی برای همه مردم قابل‌دسترس است و شرایط به‌گونه‌ای است که هر کسی می‌تواند در این بستر فعالیت کند.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: امروز هزاران‌هزار خبر در پیرامون یک پدیده در فضای مجازی منتشر می‌شود و این اخبار می‌تواند در ابعاد مختلف تأثیرگذار و جریان‌ساز باشد و کشف حقیقت برای مخاطبان سخت می‌شود.

دادگر بیان کرد: آن چیزی که حائز اهمیت است این است که خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی کار خود را در این شرایط به درستی انجام دهند و به گونه‌ای عمل کنند که مردم خبر نخست و یا انتهایی از یک ماجرا را درست دریافت کنند.

وی افزود: گاهی ممکن است اخبار به سمت سیاست‌زدگی‌ها سوق داده شود و از حقیقت فاصله بگیرد ولی مردم ما هوشمند هستند و باید رسانه‌ها به مردم آموزش دهند که هر خبری را باور نکنند و با وجود اینکه مجاری خبر زیاد شده مردم از رسانه رسمی اخبار را پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان یادآور شد: امروز یکی از مهم‌ترین مباحث کشور جهاد تبیین است و جهاد تبیین در قالب تشکل‌ها بسیار حائز اهمیت است و خواسته رهبر انقلاب در این‌ خصوص تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند و از جهاد تبیین نخست باید وحدت جامعه و دوم دشمن‌شناسی استخراج شود.

دادگر افزود: دشمنان ما با استفاده از همه ظرفیت‌های فردی و سامانه‌های خود در تلاش هستند که انحراف در افکار عمومی را به وجود بیاورند و بتوانند سیاست‌های کشور و پیرامون آن را تحت شعاع قرار دهد و باید رسانه‌های انقلاب در این مسیر هوشمند عمل کنند.

وی افزود: امروز افراد جامعه باید قدرت تحلیل مسائل را داشته باشند و اگر سؤالی می‌پرسیم بتواند حقایق جامعه را ترسیم کند و در بخشی از جامعه این مهم رقم خورده است.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.