1402-04-04 23:34
589
0
85493
یادداشت؛

وقتی نان باشد مسئولان صف می‌خواهند چکار!

مردم انتظار دارند مسئولان دولت انقلابی را در کنار خود ببینند و مشکلات آنها مثل مسئله نان شنیده شود.

به گزارش گلستان ما؛ در نشست خبری استاندار گلستان یکی از انتقادات ما این بود که چرا مسئولان مثل مردم مشکلات را لمس نمی‌کنند مثلاً کدام مدیراست که در صف شلوغ نان‌ایستاده باشد و تخلفات و مشکلات را ببیند و رسیدگی کند.

یا آنکه مردم از تبعیض در خدمات نگران هستند، مردم می‌ترسند که اگر با قطعی آب ۱۱ ساعته رو‌به‌رو هستند برخی مسئولان حوزه آب حتی برای دقایقی هم قطعی آب را در منزل تجربه نکنند.

پیرو این انتقاد، استاندار گلستان و معاون سیاسی به آن صحه گذاشت و از برنامه‌ها و دیدار‌های بی‌وقفه مردمی گزارشی مبسوط ارائه کردند و از دیگر مسئولان استان نیز درخواست کردند این رویه را پیش بگیرند و در همان جلسه به معاون اقتصادی تأکید کردند که از نزدیک مشکلات نانوایی‌ها و تخلفات آن‌ها را بررسی کنند و حتی در صف نان در کنار مردم بایستند و با آن‌ها گفتگو کنند.

تقریباً یک هفته از این نشست می‌گذرد اما مسئولان «اسب راگم کردند وپی نعلش گشتند» به جای این اقدام شاهد آن بودیم که برخی مسئولان استانداری یکی از پیج‌های شبکه‌های مجازی را تک کرده و از مردم خواسته تا مشکلات و تخلفات نانوایی را ارسال کنند.

مسئولان محترم استان غرض از این نقد ما این بود که مردم دولت انقلابی را در کنار خود ببینند و رو در رو مشکلاتشان را حتی برای دقایقی بیان کنند وگرنه تلاش شبانه‌روزی شما برای حل مشکلات برای مردم دلگرم‌کننده نخواهد بود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.