1402-03-15 14:07
643
0
85229
دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان:

راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است

دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان گفت: دشمن در مقابل ناکامی‌هایی که انقلاب اسلامی به او تحمیل کرده بدنبال خدا فراموشی و ایجاد یاس است.

به گزارش گلستان ما، سیدحسن سیدی امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به وفاداری ملت ایران به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت با امام امت را به رخ دنیا کشید.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات‌شان بار دیگر با معرفی امام راحل، جوانان را با شخصیت بزرگ آن بزرگمرد تاریخ آشنا کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان با تاکید بر شناخت جامعه نسبت به تفکر مبنایی امام راحل بیان کرد: مقام معظم رهبری علاوه بر معرفی امام با توجه به آموزش‌های آن حضرت راه اصلاح جامعه و ساخت تمدن ‌اسلامی را متذکر شد و ضمن‌ آن نقشه دشمنان را در مبارزه با انقلاب اسلامی را ‌افشا کردند.

سیدی با اشاره به اینکه مهمترین عنصر تحول در هر جامعه‌ای ایمان به خداست، گفت: ایمان در حقیقت باوری است که همه‌ باورهای تمدن‌سازی را‌ دربرمی‌گیرد، خداباوران‌ هرگز در مسیر مبارزه با شرک الحاد ترسی ندارند هیچ‌گاه خود را ‌تنها نمی‌بینند به وعده‌های الهی اطمینان دارند و لحظه‌ای ‌دست از‌فعالیت نمی‌کشند.

وی با تاکید بر اینکه مومنان حق تعالی به امداد‌های ‌الهی امیدوارند، ابراز کرد: ‌سختی‌های مبارزه مومنان را مایوس نمی‌کند دشمن در مقابل ناکامی‌هایی که انقلاب اسلامی به او تحمیل کرده بدنبال خدا فراموشی و ایجاد یاس است و روی این موضوع کار می‌کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان تاکید کرد: آحاد امت اسلامی باید با تلاش خود بار دیگر دشمنان را مایوس کنند، انقلاب اسلامی آکنده از حمایت‌های غیبی خداوند است، پیروزی انقلاب اسلامی، شکست آمریکا در صحرای طبس  و هزاران امداد الهی در دفاع مقدس از نمونه‌هاست، با بیان و توضیح آنها نقش خداوند در بقا و پیشرفت انقلاب به خوبی درک می‌شود و روح امید تقویت و پایدار می‌ماند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.