1402-03-03 19:24
575
0
85067
با سامانه یکپارچه‌سازی غربالگری؛

بانک اطلاعاتی معتادان متجاهر گلستان تکمیل می‌شود

استاندار گلستان گفت: در مدت یک سال بانک اطلاعاتی معتادان متجاهر بر اساس عنبیه چشم تکمیل می‌شود.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان اظهار کرد: تولید محتوای پیشگیرانه با روش‌های خلاقانه در مقابله با اعتیاد جهت ارائه در فضای مجازی ضروری است.

وی افزود: محتوای تولید شده باید کوتاه، تاثیرگذار، همراه با ایده‌های خلاقانه باشد تا بتواند مخاطبان را با خود همراه سازد.

استاندار گلستان از افتتاح دو مرکز ماده ۱۶ در گرگان و گنبد کاووس در هفته دولت سال‌جاری خبر داد و گفت: با استفاده از سامانه مدیریت و یکپارچه‌سازی غربالگری معتادین متجاهر در طول یک سال بانک اطلاعاتی معتادان متجاهر بر اساس عنبیه چشم تکمیل می‌شود و پس از آن مراقبت‌های پس از خروج بهتر از گذشته مدیریت می‌شود.

زنگانه بیان کرد: استفاده از ظرفیت دبیر کل مبارزه با مواد مخدر در راستای تکمیل هرچه سریعتر اردوگاه سخت ماده ۴۲ برای قاچاقچیان ضروری است. وجود این مرکز عامل بازدارنده قدرتمند خواهد بود

به گفته وی؛ طرح‌های مهرانه (حمایت از خانواده معتادین) و مهاجر (معتادین کم سواد) با همراهی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دستگاه مرتبط اجرایی می‌تواند نقش حمایتی ارزشمندی داشته باشد.

زنگانه افزود: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد) با تلاش آموزش و پرورش در شناسایی دانش‌آموزان آسیب‌دیده بسیار موثری است و باید توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.