1402-01-19 14:08
675
0
84380
دادستان پیگیر گلایه‌های مردمی باشد؛

طومار مطالبه‌گری مردم گلستان در حمایت از «عفاف و حجاب»

شماری از مردم مومن و روزه‌دار استان گلستان با امضای طوماری خطاب به دادستان حمایت خود را از طرح عفاف و حجاب اعلام کردند.

به گزارش گلستان ما، شماری از مردم مومن و روزه‌دار استان گلستان با امضای طوماری خطاب به دادستان حمایت خود را از طرح عفاف و حجاب اعلام کردند و خواستار پیگیری و پاسخگویی به این مطالبه مهم مردمی شدند.

پویش مطالبه‌گری در حوزه عفاف و حجاب راه‌اندازی شد و مدافعان حریم خانواده با امضای طوماری خطاب به دادستان خواستار پیگیری و پاسخگویی به مطالبه مهم مردمی در حوزه عفاف و حجاب شدند

مردم متدین استان گلستان در اعتراض به مظاهر منافی عفت از مسئولان خواستند نسبت به منکرات در جامعه بی تفاوت نباشند و وظیفه‌ای که قانون بر عهده آنها گذاشته را جامعه عمل بپوشانند.

متأسفانه با تهاجم فرهنگی و ورود بی‌رویه لباس‌های نامتعارف و الگوهای غربی و استقبال عده‌ای ناآگاه و عدم مقابله مسئولان نظام و با این فرهنگ وارداتی، شاهد گسترش ولنگاری فرهنگی در جامعه هستیم که بنیان خانواده را هدف تهاجم خود قرار داده اس.

بنابراین ما زنان، مردان ایرانی نگران با مطالبه‌گری طرح ملی حجاب و عفاف از نمایندگان مجلس و مسئولان فرهنگی می‌خواهیم که با حرکتی انقلابی و تمام عیار برای حل این معضل فرهنگی و در دفاع و صیانت از حریم خانواده، تدبیری بیندیشند و دست به اقدام و عمل جدی بزنند و مأمور به انجام وظایف دینی و شرعی خود باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.