1402-01-18 22:02
363
0
84363
فرمانده سپاه نینوا در جشن «هلهله فرشته‌ها» در گرگان:

استکبار جهانی با طراحی کشف حجاب به جنگ اسلام آمده است/ شکست دشمن حتمی است

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه اطاعت‌پذیری از ولایت راه شکست دشمن است، گفت: استکبار جهانی با طراحی کشف حجاب به جنگ اسلام آمده است.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی امروز در جشن هلهله فرشته‌ها ویژه روزه اولی‌های گلستان اظهار کرد: امروز جنگ استکبار جهانی در حوزه اندیشه‌هاست، دشمن در فضای مجازی به جنگ دین و اخلاقیات آمده و در این راه هزینه‌های زیادی هم کرده است باید هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن در این جنگ پیروز شود.

وی افزود: دشمن می‌داند از لحاظ نظامی هیچ غلطی نمی‌تواند کند به همین دلیل حجاب دختران ما را هدف قرار داده است که به حول قوه الهی تا امروز تمام نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده است و امروز با هدف قرار دادن حجاب دختران ما قصد نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه خون‌های زیادی برای حفظ دین اسلام ریخته شده است، تصریح کرد: باید همه ما برای حفظ اسلام کوشا باشیم چراکه رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و ادامه دهنده راهش حضرت امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» برای احیای دین بسیار تلاش کردند تا این انقلاب تبدیل به درختی تنومند شده است.

وی خاطرنشان کرد: قریب به ۶ ماه است که دشمنان انقلاب اسلامی، دختران ما را هدف قرار دادند و شاهد بی حجابی در جامعه بودیم پشت این قضیه شوم، اسرائیل و آمریکا است که می خواهد جامعه ما از احکام دین و اعتقاداتی که قیام کردیم و برایش هزاران هزار شهید تقدیم کردیم نابود کند.

ملک‌شاهکوهی گفت: امروز استکبار جهانی و در راس آنها صهیونیست‌ها راهی جز تسلیم ندارند و همه گزینه هایی که برای سرنگونی انقلاب برنامه ریزی کرده بودند به برکت ملت ایران تا به امروز همه طرح ها و برنامه‌ها شکست خورد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه امروز دشمن از نظر نظامی هیچ غلطی نمی تواند بکند، ابراز کرد: دشمن از طریق فضای مجازی می‌خواهد به انقلاب اسلامی ضربه بزند امروز جنگ در حوزه اندیشه های ماست جنگ با دین و اخلاقیات ماست نباید بگذاریم دشمن در این طراحی سنگینی که بر علیه دختران ما کرد پیروز شود باید همه ما هوشمندانه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، گفت: دشمن اطاعت‌پذیری مردم از ولایت را برنمی‌تابد؛ مردم پایبند به دین و احکام هستند و تدابیر حضرت آقا را گوش دادند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: موضوع کشف حجاب یکی از اصلی‌ترین طراحی‌های صهیونیست‌ها و آمریکایی هاست نکنه در این هجمه دشمن به خواب برویم.

وی افزود: ما رهبری شجاع، باتدبیر و هوشمند داریم که تمام تدابیر دشمن را برملا می‌کند ما ملتی بصیر و شجاع داریم، زنان و مردانی که گوش به فرمان امام هستند و تا هنگامی که گوش به فرمان رهبری باشیم هیچ دشمنی نمی‌تواند به مملکت ما آسیب برساند.

ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: در روز تشییع پیکر مطهر بیستمین شهید مدافع حرم گلستان «شهید مقداد مهقانی» همه مردم از شیعه و سنی نشان دادند پای ارزش های انقلاب ایستادند.

وی از مردم خوب و شهید پرور گلستانی دعوت کرد تا در روز جهانی قدس حضور پرشور و دشمن شکنی داشته باشند و حماسه‌ای عظیم بر صفحه تاریخ حک کنند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.