1402-01-17 10:42
1172
1
84336

پاساژگردی دختران بی‌حجاب به پایان می‌رسد/ هشدار جدی دادستان مرکز گلستان به پاساژها

دادستان مرکز استان گلستان گفت: برای پلمب پاساژهای که تذکرهای حجاب را جدی نگیرند ، تردید نمی کنیم.

به گزارش گلستان ما، چند وقتی است که موضوع پاساژگردی دختران بی‌حجاب مورد نقد بسیاری از مردم شهر دارالمومنین گرگان است، بسیاری از دلسوزان انقلاب بارها و بارها خواستار برخورد با این مسئله شدند.

در این راستا محمود اسپانلو دادستان مرکز استان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم گلستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ، آمران به معروف را باید در همه پاساژ ها و مراکز خرید مستقر کند.

دادستان اسپانلو افزود: اصناف هم باید یک نفر را در کنار آمران به معروف برای برخورد با بی حجاب ها در مراکز خرید مستقر کند و اگر نمی توانند برخورد کنند به ما گزارش دهند تا دستور پلمب صادر کنیم.

دادستان مرکز استان گفت: اگر از ضابطان قضایی گزارشی بیاید که در پاساژی بی حجابی هست و تذکر دادیم و عمل نکردند ، برای پلمب آن مرکز خرید، به هیچ عنوان تردید نمی کنیم.

اسپانلو، خطاب به آمران به معروف هم گفت: به عنوان دادستان تکلیف دارم از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنم و در کنار آنها برای برخورد با پدیده بی حجابی ایستاده ایم.

دادستان خطاب به مدیران هم گفت: اگر گزارش مستندی به دست ما برسد که مسئولی در حوزه حجاب ، مسئولیتی داشته اما به وظیفه خود عمل نکرده باشد، قطعا برخورد می کنم .

اسپانلو ادامه داد: در موضوع حجاب حتی کارهای سلبی و برخورد قضایی هم ماهیت فرهنگی دارد . وی با تاکید بر مداومت و استمرار اقدامات در حوزه حجاب گفت: جبهه دشمن سالها کار کرده تا به اینجا رسیده است و نباید انتظار داشته باشیم یکی دو روزه کار را جمع کنیم و نیاز به کار فرهنگی مستمر در کنار اقدامات سلبی دارد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.