1401-12-25 10:26
552
0
84104
امام جمعه موقت تهران در گرگان:

بدون برنامه نمی‌توان با نقشه‌های دشمن مقابله کرد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پیچیدگی نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمن با برنامه وارد میدان شده و ما نمی‌توانیم بدون برنامه با نقشه‌های آنها مقابله کنیم.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ و جهاد تبیین که با حضور روحانیون و مبلغین استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: شناخت آسیب‌ها و طرح و برنامه داشتن برای خنثی شدن آن از الزامات مهمی است که می‌تواند دشمن را وادار به عقب‌نشینی کند.

وی  با اشاره به پیچیدگی نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمن با برنامه وارد میدان شده و ما نمی‌توانیم بدون برنامه با نقشه‌های آنها مقابله کنیم بنابراین باید همواره خودمان را در برابر هر گونه توطئه دشمن آماده کنیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه باید با خدا معامله کرد خطاب به مردم گفت: نگذارید جاذبه‌های دنیا بر شما غلبه کند. مخاطب شناسی و مهارت در سخن گفتن می‌تواند اثربخشی کلام داشته باشد.

صدیقی با اشاره به اینکه همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم، ابراز کرد: خون شهدا به ما اعتبار داد اینها خون دادند ما چه دادیم؟ در راه تبلیغ دین باید سختی‌ها را تحمل کرد و اگر اهانت هم شدید نباید کنار بکشید و با قوت و قدرت بیشتری در این مسیر گام بردارید.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.