1401-12-25 07:28
384
0
84099
۸۰ واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال احیا شد؛

بیمه رایگان ۲۱۲ هزار گلستانی در دولت سیزدهم

استاندار گلستان با اشاره به اقدامات خوب دولت سیزدهم از زیرپوشش قرار گرفتن رایگان ۲۱۲ هزار گلستانی از خدمات بیمه خبر داد.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه با تشریح فعالیت‌های دولت سیزدهم در استان گلستان اظهار کرد: ما در یک جنگ ترکیبی و‌ پیچیده با دشمن هستیم، ۱۴۰۱ سال پرفراز و نشیبی بود اما دولت سیزدهم توانست ۲۱۲ هزار گلستانی را به صورت رایگان تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهد.

وی اقتصاد را یکی از مسائل مهم امروز جامعه دانست و افزود: تمام تلاش ما بر این است در این زمینه اقدامات موثر و جدی را انجام دهیم.

استاندار گلستان بیان کرد: با مداخله صورت گرفته در دولت سیزدهم ۸۰ واحد راکد و نیمه فعال تا امروز فعال شد و به چرخه تولید برگشت.

زنگانه با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام برجا مانده از دولت‌های پیشین گفت: عدم توجه به توسعه زیرساخت‌ها در سه دهه گذشته با بودجه مناسب و قیمت ارز پایین یکی از بزرگترین چالش‌هایی بود که امروز ما با یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام روبرو هستیم و در بسیاری از بخش‌های زیرساختی با مشکل روبرو هستیم.

وی در خصوص وضعیت خلیج گرگان بیان کرد: احیای خلیج گرگان استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و رضوی را از ریزگرد نجات می‌دهد.

زنگانه با بیان اینکه عدم تعیین مرزهای سیاسی استان در برخی از بخش‌ها ما را با چالش روبرو کرده گفت: این رویه حتی زمینه تخلف را برای سودجویان فراهم می‌کند که با تمام توان در تلاش هستیم این مسئله در دولت سیزدهم مرتفع شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.