1401-11-05 13:07
731
0
83163
رئیس سازمان مدرس صدرا مطرح کرد:

«یک‌صدا ایران» صدای جبهه مقاومت/تمدن اسلامی با دختران شکل می‌گیرد

رئیس سازمان مدرس صدرا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نمی‌شود، گفت: «یک‌صدا ایران» صدای جبهه مقاومت، صدای حاج‌قاسم‌ها، روح سلحشوری و صدای الله است.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام حامد تقدیری امروز در رویداد ملی «یک‌سدا ایران» به میزبانی استان گلستان اظهار کرد: کسانی که اهل قلم، دوربین و هنر هستند همانند یک عتیقه باارزش و گرانبها محسوب می‌شوند در این میان دختران فرماندهان انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه تمدن اسلامی با دختران شکل می‌گیرد، افزود: نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند جمعیتی که قرار است پرورش‌دهند نسل آینده انقلاب اسلامی باشند، رسالت بزرگی به دوش بانوان قرار داده شده است.

رئیس سازمان مدرس صدرا بیان کرد: در این رویداد گردهم جمع شدیم تا با سلاح رسانه هویت ملی و مذهبی انقلاب اسلامی را به رخ بکشیم.

تقدیری بیان کرد: در گام اول انقلاب 36 هزار دانش‌آموز شهید تقدیم شد که 4 هزار و 900 نفر از آنها شهدای دختر دانش‌آموز بودند، شما دانش‎آموزان امروز در این جبهه گردهم آمدید، دوره سختی است، باید همانند حاج‌قاسم که شب و روز نداشت برای رسیدن به هدفی که در سر دارید به خلق آثار خوب اقدام کنید.

وی گفت: یکصدا ایران، صدای حاج‌قاسم‌هاست، همه شما صدای دختران و پسران حاج قاسم هستید، هر یک از شما سرشار از استعداد و نبوغ‌اید که باید این استعدادها را به خط کنید.

تقدیری با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی عرصه حضور دهه هفتادی‌ها و و دهه هشتادی‌ها است، گفت: هر یک از شما فرمانده هستید، خودتان را ارزان نفروشید، باید از فرصت‌ها بهترین بهره و استفاده را کنید.

پخش تولیدات فاخر رویداد «یک‌صدا ایران» از سیمای استانی 

رئیس حوزه هنری گلستان با اشاره به اینکه همه ما با سلایق و دیدگاه‌های مختلف حب‌وطن داریم خطاب به دانش‌آموزان هنرمند استان گفت: باید خودتان را رشد دهید، قرار است این رویداد با همت شما مدیریت شود، میز پیشخوان به منظور دریافت ایده‌ها و پیشنهادات تعبیه شده است تا شاهد اتفاقات خوبی در این رویداد باشیم.

سیدحسام بنی‌فاطمه از قول و مساعدت مدیرکل صدا و سیمای استان در پخش تولیدات فاخر این رویداد از سیمای استانی خبر داد و گفت: کارهای فاخری که جنبه تصویری و بصری دارند در فضای مجازی، شبکه رادیویی و تلوزیونی پخش می‌شوند.

وی از استقرار «رادیو رویداد» در مدت برگزاری این برنامه ملی در استان خبر داد و این اتفاق را به فال نیک گرفت.

رویداد «یک‌صدا ایران» در گرگان با حضور ۱۸۰ دانش‌آموز دختر و پسر از سراسر استان آغاز به کار کرد که دختران دانش‌آموز گوی سبقت را از پسران ربودند.

این رویداد در دانشگاه فرهنگیان پردیس امام خمینی (ره) گرگان با حضور حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس سازمان مدارس صدرا، سید حسام بنی‌فاطمه، رئیس حوزه هنری گلستان و جمعی از مسئولان کلید خورد.

یک صدا ایران در دو بخش پسران و دختران دانش‌آموز به مدت سه روز از پنجم تا هفتم بهمن ماه برگزار و مراسم اختتامیه آن در روز جمعه نهم بهمن در کانون طه گرگان برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در رشته‌های ادبیات، هنرهای تجسمی، هنرهای چند رسانه‌ای و تصویری و هنرهای نمایشی برای حضور در رویداد «یک‌صدا ایران» انتخاب شده‌اند که ۱۴۰ دانش آموز دختر و ۴۰ دانش آموز پسر رقابت سختی را آغاز کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.