1401-11-05 07:15
807
0
83157

ساماندهی دو‌‌راهی کلاله در هاله‌ای از ابهام/ عدم استفاده از نخبگان عامل عدم توسعه‌یافتگی

پروژه دو‌‌راهی کلاله که می‌توانست با رو‌گذر، زیرگذر یا ساخت میدانی بزرگ زیبایی و ایمنی بیشتری داشته باشد؛ با چند بلوک بتی که هنوز هم ایمنی کافی را تامین نمی‌کند؛ در حال حاضر در همین مرحله توقف کرد.

به گزارش گلستان ما؛ دوراهی کلاله به‌عنوان تنها محور ارتباطی این شهرستان با جاده اصلی سال‌ها است که  با مشکلات عدیده‌ای از جمله فقدان نور، تعریض و ایمن سازی دور برگردان‌ها مواجه است.
بی‌توجهی و عدم ساماندهی این محور، تاکنون منجر به بروز تلفات جانی زیادی شده است که این به واسطه ایمن‌سازی نامناسب بخصوص در دوربرگردان قبل جایگاه CNG صورت گرفته است.

در سال ۹۴ این محور ارتباطی با پیگیری‌های مسئولان وقت و مشارکت خیرین، پس از سال‌ها بی‌توجهی و آسیب‌های متعدد، تعریض، ایمن سازی و حتی ملبس به نوار سبز شد.

در ادامه این پروژه، بنا شد سایر محورهای این شهرستان هم ایمن سازی و تعریض شود که قسمتی از محور کلاله تا مراوه‌تپه عملیاتی شد اما با ایجاد تغییرات سیاسی در این شهرستان، پروژه تا در حالت راکد باقی مانده است که اگر به نخبگان توجه و از آنها و تجربیات آنها، استفاده می‌شد؛ شاید شاهد اتفاقات خوبی در این شهرستان بودیم.

پروژه دو‌‌راهی کلاله که می‌توانست با رو‌گذر، زیرگذر یا ساخت میدانی بزرگ زیبایی و ایمنی بیشتری داشته باشد؛ با چند بلوک بتی که هنوز هم ایمنی کافی را تامین نمی کند؛ در حال حاضر در همین مرحله توقف کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.