1401-11-04 08:05
555
0
83138
کمبودهای «وشمگیر» برطرف شود؛

30 هزار نفر دریغ از یک مرکز درمان

وشمگیر با جمعیت 30 هزار نفری جزو یکی از محرومترین نقاط گلستان است، این بخش با کمبودهای بیمارستانی دست و پنجه نرم می‌کند و حتی یک مرکز درمانی ندارد.

به گزارش گلستان ما، وشمگیر یکی از بخش‌های شهرستان آق‌قلا با جمعیت 30 هزار نفری جزو یکی از محرومترین نقاط استان گلستان است، این بخش با کمبودهای بیمارستانی دست و پنجه نرم می‌کند و حتی یک مرکز درمانی ندارد.

30 هزار نفر جمعیت در بخش وشمگیر زندگی می‌کنند اما دریغ از یک مرکز درمان؛ این قصه تلخ و دردناک مردمانی است که در منطقه‌ای محروم از کمبود امکانات رنج می‌برند و مسئولان باید تلاش کنند با توزیع عادلانه بودجه زخم‌های کهنه این بخش را درمان کنند.

در این زمینه نمایندگان بنیاد مستضعفان و جمعی از فعالان فرهنگی بخش وشمگیر با امام جمعه شهر انبارالوم دیدار کردند این دورهمی به منظور بیان مشکلات به منظور محرومیت‌زدایی انجام گرفت.

امام جمعه شهر انبارالوم با برشمردن مشکلات بخش وشمگیر گفت: این بخش در حوزه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی مشکلات عدیده‌ای دارد که نیازمند توجه است.

حجت‌الاسلام جلیل دماوندی افزود: در بحث درمانی، بخش وشمگیر با جمعیت بالغ بر۳۰ هزار نفر هیچ مرکز درمانی ندارد و نبود امکانات اولیه زندگی مردم را مختل کرده است.

مردم بخش وشمگیر سالهاست چشم انتظار تحقق مطالباتی هستند که رفاه و سلامت آنها را نشانه گرفته است، محرومیت‌زدایی این منطقه به تلاش مسئولان گره خورده تا در راستای توزیع خدمات در بخش‌های مختلف گام‌های اساسی بردارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.