1401-11-04 07:15
460
0
83137
فرماندار مراوه‌تپه:

نقش سپاه در جنگ و عرصه‌های سازندگی، ستودنی است

فرماندار مراوه‌تپه گفت: نقش سپاه در جبهه‌های جنگ و عرصه‌های سازندگی بعد از جنگ، بی‌بدیل و ستودنی است.

به گزارش گلستان ما؛ لقمان قربانی، فرماندار مراوه‌تپه در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه اروپا در تروریست خواندن این نهاد قانونی و تاثیرگذار در منطقه، گفت: سپاه در دفاع مقدس، و بحران‌هایی مانند سیل، بیماری کرونا، زلزله، سازندگی و امور فرهنگی کاری که هیچ یک از یگان‌های مجهز نظامی دنیا چنین کاری نمی‌کنند؛ را بدون منت و برای خدمت به مردم انجام می‌دهد.

وی افزود: قدرت و تاثیرگذاری این نهاد انقلابی در کشورهای منطقه و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان توسط نیروی‌های انقلابی این نهاد، باعث نگرانی روز‌افزون آنها شده است.

فرماندار مراوه‌تپه تاکید کرد: این اقدامات اروپا نه تنها خللی در ماموریت‌ها و اقدامات سپاه ایجاد نمی‌کند؛ بلکه سپاه را در مصمم‌تر می‌کند.

قربانی تصریح کرد: زمانی، امام خمینی(ره) فرمودند: اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود و ما در زمان داعش به عینه این مهم را لمس و احساس کردیم؛ چرا که اگر سپاه و نیروهای انقلابی همچون سردار دلها، شهید حاج قاسم‌سلیمانی نبود؛ وضعیتی بهتر از عراق، سوریه و دیگر کشورهای اشغال شده توسط داعش، نداشتیم.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت خود از سپاه پاسداران، گفت: همه مردم اهل سنت شهرستان مرزنشین مراوه‌تپه حامی سپاه پاسداران هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.