1401-03-29 12:28
904
1
80506
عضو شورای شهر گرگان؛

پرداخت حقوق پاکبانان اولیتش از برگزاری جشن بالاتر است/ قضاوت شهر پاک با مردم اما کمیسیون از وضعیت راضی نیست

مقسم گفت: وضعیت دستفروشان در شهر گرگان پرواضح است، زباله گردی در شهر بیداد می کند و وضعیت زباله در سطح شهر و حاشیه شهر و رودخانه ها دیده می شود، شهروندان با طنزی گرگان را شهر موش ها می بینند همچنین به موضوع خیابان و کوچه ها و دست اندازها که مورد گلایه و نقد شهروندان است باید توجه شود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت مقسم در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما در خصوص حواشی روز گذشته صحن علنی شورای شهر گرگان گفت: به موضوع بحث نظارت به خدمات شهری در کمیسیون مربوطه تاکید زیادی داشتیم اما شاهد آن بودیم اتفاقاتی که به نفع شهر نبود رخ داد.

این عضو شورای شهر گرگان ادامه داد: در روزهای گذشته در راستای ارج نهادن به پاکبانان تاکید فراوانی از سوی مسئولان شهرداری شد اما تاکید ما این است که اگر می خواهید از خدمات آنها قدردانی کنید به موضوع حقوق و مزایای آنها و پرداخت به موقع مطالبات از سوی پیمانکاران توجه داشته باشید.

مقسم بیان کرد: در روز گذشته عنوان شد از سوی پروتالی در وزارت کشور براساس نظرسنجی که توسط چند خبرنگار انجام شده شهردار گرگان به عنوان شهردار نمونه استان انتخاب شده اما نباید فقط به این مسئله اکتفاء کنیم، وضعیت دستفروشان در شهر گرگان پرواضح است و خود مسئولان شهری نیز اذعان کردند که از نظر بهداشتی وضعیت دست فروشی خراب است، زباله گردی در شهر بیداد می کند و وضعیت زباله در سطح شهر و حاشیه شهر و رودخانه ها دیده می شود و شهروندان با طنزی گرگان را شهر موشها می بینند همچنین به موضوع خیابان و کوچه ها و دست اندازها که مورد گلایه و نقد شهروندان است باید توجه شود.

وی یادآور شد: بسیاری از مردم گرگان در خصوص این مسائل نقد دارند و نباید پشت پاکبانان خودمان را پنهان کنیم، اگر می خواهیم از این قشر شریف حمایت کنیم باید مشکلات آنها مثل حقوق و مزایا را برطرف کنیم که پس از دو ماه پیگیری هنوز لیست پرداختی آنها به شورا ارسال نشده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان بیان کرد: این مشکلات در حالی برای پاکبنانان رقم می خورد که طرف قرارداد شهرداری برای اجرای این پروژه در هریک از مناطق در بازه زمانی دو ساله حدود 80 میلیارد تومان و جمعا بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده است و باید حق و حقوق پاکبانان بطور کامل و به موقع پرداخت شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ارسلان

معضل حقوق پاکبانان از مشکلات مدیریتی و بی تفاوتی به این قشر مستضعف کشور است. همیشه در آرزوی احقاق حق وحقوق کامل و به روز خود هستیم. ولی هرسال بدتر از سال قبل. کارگر شهرداری های کوچک از سال 1400 طلب دارند. هنوز حقوق کامل نگرفته اند. فکر و ذکرشان کار و تمیز کاریست. ودرامد دیگری ندارند. از کجا باید با حقوق معوق 3 ماهه گذران زندگی کنند

0
0
پاسخ
1401-03-29 22:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.