1401-03-06 13:57
616
0
80201
امام جمعه گرگان:

برخی به دنبال برهم زدن نظم بازار هستند

آیت الله نورمفیدی گفت: در شرایط فعلی دولت ناچار به اجرای اصلاحات اقتصادی بود ولی برخی به دنبال برهم زدن نظم بازار هستند و دولت و دستگاه قضائی باید فکری برای آن کند.

به گزارش گلستان ما؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: منصور در ستم زیادی به امام صادق(ع) کرد ولی این امام همام معارف اسلامی را در این شرایط منتشر کردند و امروز پا هر چه داریم از این امام صادق(ع) داریم.

امام جمعه گرگان به میلاد حضرت معصومه (س) اشاره گرد و ادامه داد: تکریم و شخصیت دادن به دختران در روایت ها تاکید شده و محبت و تکریم دو اصلی است که در روایات از ائمه اطهار(ع) به ما تاکید شده است.

نورمفیدی ضمن تسلیت به مردم آبادان گفت: به بازماندگان حادثه تسلیت می گویم و باید نظام مهندسی و شهرداری و دستگاه های نظارتی مراقب باسند دیگر چنین حوادثی رخ ندهد.

وی افزود: حادثه آبادان بسیار تلخ بود و ۱۸ نفر در آن جان باختند و همچنین بیش از ۳۷ نفر مجروح شدند و باید منشا حادثه بررسی شود و با مقصران آن برخورد کنند.

این مقام مسئول به گرانی بازار اشاره کرد و گفت: دولت ناچار بود که چنین تصمیمی را بگیرد ولی برخی در تلاش هستند که وضعیت بازار را بهم بریزند و باید دولت و قوه قضائیه وارد عمل شوند و فکری برای ان کنند.

نورمفیدی گفت: باید همه مسئولان دست به دست هم بدهند و این شرایط را کنترل کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.