1400-08-18 13:20
1448
0
76959
گلستان ما گزارش می‌دهد؛

2 روز مانده به لیگ ستارگان جهان و سردرگمی مدال‌آوران کبدی گلستان/ صدور ماموریت ورزشی 3 ماهه کار سخت را آسان می‌کند

تنها 2 روز به لیگ ستارگان جهان باقی مانده و مدال‌آوران کبدی استان گلستان در بیم رفتن و ماندن بلاتکلیف ماندند، نام‌آورانی که به دلیل شرایط کارمندی فقط دو راهکار پیش رو دارند قبول ماموریت یکماهه یا یکساله البته بدون دریافت حقوق؛ این در حالی است که مشکل اعزام آنها به لیگ با صدور ماموریت سه ماهه برطرف می‌شود.

به گزارش گلستان ما، محمد اسماعیل مقصودلو محلی، محسن مقصودلو جعفری و ابوذر مهاجر میقانی سه کبدی‌کار گلستانی هستند که در تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران عضویت دارند، این نام‌آوران ورزشی دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی و چندین مقام قهرمانی جهان هستند که به لیگ ستارگان جهان در کشور هندوستان دعوت شدند.

اما از آنجا که به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمدند، هم اکنون جهت اعزام به این لیگ به مدت سه ماه نیازمند مأموریت بدون حقوق از سوی وزارت آموزش و پرورش هستند که طی نامه‌ای به وزارت خانه آموزش و پرورش برای ماموریت ورزشی معرفی شدند.

تنها خواسته این قهرمانان ورزشی حمایت است حمایتی که گره آن نه در استان بلکه به دستور پایتخت‌نشینان باز می‌شود، حالا آنها چشم به حمایت وزارت آموزش و پرورش برای صدور ماموریت سه ماهه بدون حقوق و یا ارائه راهکاری برای اعزام به لیگ دوخته‌اند.

کبدی‌کاران گلستانی باید پنج‌شنبه 20 آبان ماه جاری برای شرکت در لیگ اعزام شوند و اگر مسئولان برای آنها کاری نکنند مجبور به گرفتن مرخصی یکساله بدون حقوق هستند، حتی این قهرمانان خودشان هزینه ویزا را پرداخت کردند، در شرایط بغرنج اقتصادی عدم حمایت از ورزشکاران و جوانان که برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند ظلم بزرگی است.

ستارگان ورزشی که پرچم کشورمان را مسابقات جهانی به اهتزاز می‌آوردند و لذت پیروزی آنها کام مردم و مسئولان را شیرین می‌کند حالا برای تداوم درخشش ورزشی نیازمند حمایت ویژه هستند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.