1400-06-31 14:10
593
0
76231
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد؛

ضرورت تربیت بسیجی رسانه در تراز دولت انقلابی و مومن/ مشکل استان با حاشیه سازی برطرف نمی شود

سردار ملک شاهکوهی به ضرورت تربیت بسیجی رسانه در تراز دولت انقلابی و مومن تاکید کرد و گفت: باید بسیج رسانه نسل 1400 تربیت شود.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در جمع هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان گلستان اظهار کرد: همه ما خود را باید مدیون از خودگذشتگی های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس بدانیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بابیان اینکه اگر این فداکاری ها نبود شرایط امروز را نداشتیم، ادامه داد:  شرایط در دهه 60 به گونه ای بود که جنگ جزو گزینه های اصلی دشمن شد.

ملک شاهکوهی متذکر شد: در اوج ناباوری و در حالی که دشمن می می پنداشت جنگ در سه ماه به پایان می رسد این اتفاق نمی افتد، دشمن هنچنین با جریان نفوذ، دو جنگ بزرگ خلیج فارس و 11 سپتامبر و فتنه و اغتشاشات داخلی در منطقه کار به جایی نبرده است.

وی افزود: گرچه دشمن با توطئه های خود بر پیکر جامعه اسلامی زخم وارد کرده و آثار جنایت آنها باقی مانده است ولی این جراحات درمان شده و کشور به راه خود را ادامه داده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در سال های گذشته دشمن معتقد بود که در یک بازده زمانی ایران براثر تحریم های فلج کننده و مشکلات در تامین بنزین، مرغ و غیره به بن بست می رسید و تیرهای آنها در 28 خرداد سال 1400 به سنگ خورده است.

ملک شاهکوهی تاکید کرد: اگر انسجام در جبهه انقلاب ایجاد نشود قطعا آسیب می بینیم و راه نجات کشور توانمندسازی است.

وی افزود: روز گذشته آیت الله رئیسی عنوان کرد که سرباز ولایت هستم و من در تاریخ انقلاب اسلامی رئیس جمهوری اینگونه عنوان نکرده بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان همه ما باید در پیروی از ولایت در یک جبهه قرار بگیریم، افزود:  انشقاق سهم مهلکی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ملک شاهکوهی بابیان اینکه باید دامنه جبهه رسانه گسترش پیدا کند، افزود: باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و همه اصحاب رسانه باید در جبهه انقلاب اسلامی باشند.

وی به تربیت خبرنگار تراز انقلاب تاکید کرد و گفت: باید بسیج رسانه نسل 1400 تربیت شود.

این مقام مسئول متذکر شد: استان گلستان در بن بست قرار گرفته و رسانه باید برای باز کردن این قفل ها تلاش کند.

 

ملک شاهکوهی به تشکیل قرارگاه امام حسن (ع) اشاره کرد و گفت: سپاه با تشکیل این قرارگاه و قرارگاه 17 ربیع و شهید سلیمانی برای رفع مشکلات استان تلاش می کند.

وی افزود:  قرارگاه امام باقر (ع) با محوریت تبلیغات اسلامی در حوزه فعالیت های فرهنگی شکل گرفته است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان حاشیه را سهم مهلک بر سر راه توسعه استان گلستان دانست و افزود: از حاشیه سازی نتیجه نمی گیریم.

ملک شاهکوهی در خصوص انتخاب استاندار ابراز داشت: استاندار گلستان باید بومی باشد و نباید استاندار وامدار این و آن باشد و استاندار کار مردم باید اولویت قرار دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.