1400-04-13 08:43
611
0
75251
مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان:

اقدامات بنیاد باید به نفع مردم و انقلاب باشد / امروز آغازی بر اقدامات جهادی دولت آینده خواهد بود

سید فخرالدین علوی با بیان اینکه امروز آغازی بر اقدامات جهادی دولت آینده خواهد بود گفت : مشارکت بالای مردم گلستان در انتخابات اخیر کار را برای ما سخت کرده است چون این مردم به آینده امیدوار هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ سید فخرالدین علوی مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما با تأکید بر اینکه اولویت نخست این اداره کل خدمت به مردم به ویژه محرومان است، اظهار داشت: اقدامات ما در بنیاد باید به نفع مردم، برای مردم و انقلابی باشد.

علوی افزود :  اگر امروز فرصت خدمت به جوانان داده شده است به خاطر خون شهیدان است تا ما بتوانیم در خدمت به استان گلستان و محرومیت‌زدایی قدمی برداریم.

وی تصریح کرد: برای تحقق برنامه‌ها، خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان به ویژه در زمینه مالکیت و واگذاری املاک و اراضی نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و مدیران دولتی و نهادهای انقلابی هستیم.

علوی با بیان اینکه دیگر فرصت آزمون و خطا برای مدیران وجود ندارد، افزود: امروز آغازی بر اقدامات جهادی دولت آینده خواهد بود و مشارکت بالای مردم گلستان در انتخابات اخیر کار را برای ما سخت کرده است چون این مردم به آینده امیدوار هستند و لازمه حفظ این امید، کار جهادی و پیگیری مداوم برای تحقق اهداف سازمانی است.

وی گفت: باید نیت خود را الهی کنیم و برای رضای خدا و مردم در این مسیری که فرصت محدود  خدمت داده شده است، گام برداریم.
مدیرکل جدید اموال و املاک بنیاد مستضعفان اظهار داشت: تلاش‌های مجدانه و پیگیری‌هایی که برای حفظ حقوق بیت المال شده، قابل تقدیر است و ما نیز خود را موظف و مکلف به این رویکرد می‌دانیم ضمن اینکه اقدامات جهادی که در گذشته در این استان انجام شده است را تداوم خواهیم داد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.