1400-04-10 09:35
4848
1
75221
شهمرادی جای خلیل زاده صورتی را گرفت!

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان عزل شد

از سوی سازمان شهرک های و صنایع کوچک وزارت صمت ، حجت الله خلیل زاده صورتی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از سمت خود عزل شد .

به گزارش گلستان ما ؛ از سوی سازمان شهرک های و صنایع کوچک وزارت صمت ، حجت الله خلیل زاده صورتی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از سمت خود عزل شد .

شهمرادی معاون صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان به جای خلیل زاده صورتی بر کرسی مدیر عامل شرکت شهرک های استان تکیه خواهد زد.

مراسم تودیع معارفه هم قرار شده امروز در شرکت شهرک های صنعتی استان ساعت 11 برگزار می شود .

این برکناری هر چند به نفع استان هست اما دیرهنگام است و صنعت استان ضرر بسیاری بابت حضور این مدیر عامل ضعیف داشته است .

جنگ با خبرنگاران و باجگیر خواندن فعالین رسانه ای و در ادامه شکایت از دو خبرنگار مطرح استان جزو کارنامه ضعیف خلیل زاده صورتی ، این مدیر کل بابلی در شهر گرگان است .

حواشی داخل اداره کل شرکت شهرک ها و مشکلاتی که برای برخی بانوان اداره کل پیش آمد و در ادامه شکایت آنها به بازرسی استانداری و استاندار و حضور غیناقی معاون امور بانوان استانداری در این اداره کل نیز از حواشی این دوره مدیریتی بوده است .

زیر آب رفتن 80 درصد شهرک های صنعتی آق قلا در سیل ، انحلال شرکت خدماتی شهرک صنعتی مینودشت ، فرار سرمایه گذاران ، فشار و سختگیری به کارخانه داران ، عدم امضای اسناد فعالان صنعتی که با وی همسو نبودند و دهها معضل دیگر حوزه صنعت استان ارمغان مدیریت این مدیر ضعیف بود .

پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان نیزدر تاریخ 5 اسفندماه 99 طی نامه ای به معاون دادستان مرکز استان به دلیل سه اقدام غیرقانونی تبانی در معاملات دولتی و اخذ تسهیلات غیر مجاز خواستار بازداشت و توضیحات این مدیر کل شد .

متاسفانه برخی نمایندگان استان گلستان به دلیل سهم خواهی و نشاندن گزینه های خود در این اداره کل نتوانستند به یک انسجام برسند و باعث تداوم مدیریت این فرد و ضربه به صنعت استان شدند .

حال که این مدیر کل ضعیف در روز صنعت معدن برکنار شد جا دارد به خسارتهای زیادی که به حوزه صنعت استان وارد شده و پرونده تخلفات این فرد رسیدگی شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.